Książka - Strategia marki krok po kroku. Czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Strategia marki krok po kroku. Czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Strategia marki krok po kroku. Czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing to umiejętność podejmowania właściwych decyzji, które prowadzą do stworzenia silnej marki. Jeśli pragniesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna, lubiana przez konsumentów i chętnie wybierana, musisz zacząć działać i podjąć kroki, które to umożliwią. Niektórzy twierdzą, że stworzenie potężnej marki wymaga ogromnego budżetu. Choć posiadanie dużych środków finansowych ułatwia ten proces, nie jest to jedyny ani niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, jak dobrze ułożysz elementy tworzące Twoją markę.

Podobnie jak budynek bez solidnych fundamentów, marka bez dobrze przemyślanej strategii z czasem się rozpadnie. Codziennie z reklam przebijają się do nas hasła o doskonałej jakości, produktach premium czy wyjątkowej obsłudze klienta. Ale cóż z tego, jeśli za tymi deklaracjami nie kryje się prawdziwa wartość? Niekiedy to tylko puste hasła, niepodparte żadną strategią ani treścią. Twoim zadaniem jest zbudować mocne fundamenty. Przekonasz się, jakie korzyści płyną z dobrze przemyślanej strategii marki. Kluczem jest nie podążanie utartymi szlakami, lecz znalezienie własnej ścieżki. Stwórz markę, która zajmie trwałe miejsce w umysłach konsumentów, wyróżniając się na tle konkurencji.

Książka, którą trzymasz w rękach, to przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces definiowania, czym powinna być Twoja marka. To nie tylko wizja czy pomysł, ale efekt głębokiego zrozumienia rynku, konsumentów, konkurentów oraz samej marki. Doświadczony marketer i psycholog biznesowy, autor tej książki, dzieli się wiedzą o tym, jak zbudować markę oraz opracować jej pozycjonowanie. Poznasz znaczenie insightów, zrozumiesz archetypy i dowiesz się, kiedy i dlaczego warto przeprowadzić rebranding, który jest czymś więcej niż zmianą logo. Nauczysz się, jak strategia marki wpływa na system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Dzięki temu zdobędziesz pełną wiedzę pozwalającą przystąpić do budowy własnej marki z jasno określonym planem oraz zrozumieniem, które działania są korzystne, a których należy unikać w procesie transformacji niewielkich marek w potężne brandy.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Marketing to umiejętność podejmowania właściwych decyzji, które prowadzą do stworzenia silnej marki. Jeśli pragniesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna, lubiana przez konsumentów i chętnie wybierana, musisz zacząć działać i podjąć kroki, które to umożliwią. Niektórzy twierdzą, że stworzenie potężnej marki wymaga ogromnego budżetu. Choć posiadanie dużych środków finansowych ułatwia ten proces, nie jest to jedyny ani niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, jak dobrze ułożysz elementy tworzące Twoją markę.

Podobnie jak budynek bez solidnych fundamentów, marka bez dobrze przemyślanej strategii z czasem się rozpadnie. Codziennie z reklam przebijają się do nas hasła o doskonałej jakości, produktach premium czy wyjątkowej obsłudze klienta. Ale cóż z tego, jeśli za tymi deklaracjami nie kryje się prawdziwa wartość? Niekiedy to tylko puste hasła, niepodparte żadną strategią ani treścią. Twoim zadaniem jest zbudować mocne fundamenty. Przekonasz się, jakie korzyści płyną z dobrze przemyślanej strategii marki. Kluczem jest nie podążanie utartymi szlakami, lecz znalezienie własnej ścieżki. Stwórz markę, która zajmie trwałe miejsce w umysłach konsumentów, wyróżniając się na tle konkurencji.

Książka, którą trzymasz w rękach, to przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez cały proces definiowania, czym powinna być Twoja marka. To nie tylko wizja czy pomysł, ale efekt głębokiego zrozumienia rynku, konsumentów, konkurentów oraz samej marki. Doświadczony marketer i psycholog biznesowy, autor tej książki, dzieli się wiedzą o tym, jak zbudować markę oraz opracować jej pozycjonowanie. Poznasz znaczenie insightów, zrozumiesz archetypy i dowiesz się, kiedy i dlaczego warto przeprowadzić rebranding, który jest czymś więcej niż zmianą logo. Nauczysz się, jak strategia marki wpływa na system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Dzięki temu zdobędziesz pełną wiedzę pozwalającą przystąpić do budowy własnej marki z jasno określonym planem oraz zrozumieniem, które działania są korzystne, a których należy unikać w procesie transformacji niewielkich marek w potężne brandy.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788328387966
Autorzy:

Inne książki: Krzysztof Wadas

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info