Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Storytelling oparty na danych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przez dane do najlepszych decyzji!
Książka ta przedstawia sztukę storytellingu opartego na danych jako kluczowe narzędzie dla zespołów zajmujących się wsparciem decyzyjnym w firmach, takich jak działy finansowe i analizy. Dzięki niej dowiesz się, jak łączyć skomplikowane analizy i obszerne zestawy danych, aby podejmować szybkie i precyzyjne decyzje. Wykorzystanie narracji charakterystycznej dla storytellingu oraz efektywnej wizualizacji jest tutaj kluczowe.
Ten przewodnik jest skierowany do zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów odpowiedzialnych za wsparcie procesów decyzyjnych oraz specjalistów chcących efektywnie i przekonująco prezentować informacje. Książka ta stanowi pełne źródło wiedzy o storytellingu w biznesie. Oferuje cenne wskazówki, jak skutecznie wykorzystywać opowieści w firmie, jakie korzyści płyną z integracji danych z narracją oraz jak tworzyć raporty i zarządzać informacjami w duchu storytellingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przez dane do najlepszych decyzji!
Książka ta przedstawia sztukę storytellingu opartego na danych jako kluczowe narzędzie dla zespołów zajmujących się wsparciem decyzyjnym w firmach, takich jak działy finansowe i analizy. Dzięki niej dowiesz się, jak łączyć skomplikowane analizy i obszerne zestawy danych, aby podejmować szybkie i precyzyjne decyzje. Wykorzystanie narracji charakterystycznej dla storytellingu oraz efektywnej wizualizacji jest tutaj kluczowe.
Ten przewodnik jest skierowany do zarządzających przedsiębiorstwami, menedżerów odpowiedzialnych za wsparcie procesów decyzyjnych oraz specjalistów chcących efektywnie i przekonująco prezentować informacje. Książka ta stanowi pełne źródło wiedzy o storytellingu w biznesie. Oferuje cenne wskazówki, jak skutecznie wykorzystywać opowieści w firmie, jakie korzyści płyną z integracji danych z narracją oraz jak tworzyć raporty i zarządzać informacjami w duchu storytellingu.
