Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Startupy. Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka w innowacyjny sposób podejmuje na gruncie naukowym tematykę połączenia startupów, zarządzania i edukacji, uwzględniając aspekty poznawcze, badawcze i praktyczne. W ten sposób odpowiada na rosnącą potrzebę naukowego podejścia do fenomenu startupów — reprezentantów cyfrowej rewolucji oraz innowacyjnej gospodarki. W kontekście ekonomicznym zwraca uwagę na pojawienie się startupów jako nowego typu organizacji, dokładając starań, by uporządkować związane z nimi zjawiska oraz wyznaczyć kierunki dalszych badań.
Monografia dostarcza interesującej analizy młodych, innowacyjnych firm, które autorka definiuje jako startupy, podkreślając ich kluczową rolę we współczesnym gospodarczym krajobrazie. W literaturze na temat tych firm istnieje sporo publikacji popularnonaukowych, jednakże brakuje pogłębionych opracowań naukowych, zwłaszcza w obszarze wyzwań managementowych, jakie generują tego typu organizacje. Wybitne sukcesy najbardziej innowacyjnych startupów często kwestionują tradycyjne zasady efektywnego zarządzania, które formułowane były na gruncie klasycznych nauk o zarządzaniu. Podobnie, jeżeli chodzi o edukację przyszłych przedsiębiorców, doświadczenia związane z działalnością startupów wskazują na potrzebę wprowadzenia zmian w programach nauczania. W swojej publikacji dr Agnieszka Skala dogłębnie analizuje te kluczowe wyzwania, co podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Jerzy Cieślik.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka w innowacyjny sposób podejmuje na gruncie naukowym tematykę połączenia startupów, zarządzania i edukacji, uwzględniając aspekty poznawcze, badawcze i praktyczne. W ten sposób odpowiada na rosnącą potrzebę naukowego podejścia do fenomenu startupów — reprezentantów cyfrowej rewolucji oraz innowacyjnej gospodarki. W kontekście ekonomicznym zwraca uwagę na pojawienie się startupów jako nowego typu organizacji, dokładając starań, by uporządkować związane z nimi zjawiska oraz wyznaczyć kierunki dalszych badań.
Monografia dostarcza interesującej analizy młodych, innowacyjnych firm, które autorka definiuje jako startupy, podkreślając ich kluczową rolę we współczesnym gospodarczym krajobrazie. W literaturze na temat tych firm istnieje sporo publikacji popularnonaukowych, jednakże brakuje pogłębionych opracowań naukowych, zwłaszcza w obszarze wyzwań managementowych, jakie generują tego typu organizacje. Wybitne sukcesy najbardziej innowacyjnych startupów często kwestionują tradycyjne zasady efektywnego zarządzania, które formułowane były na gruncie klasycznych nauk o zarządzaniu. Podobnie, jeżeli chodzi o edukację przyszłych przedsiębiorców, doświadczenia związane z działalnością startupów wskazują na potrzebę wprowadzenia zmian w programach nauczania. W swojej publikacji dr Agnieszka Skala dogłębnie analizuje te kluczowe wyzwania, co podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Jerzy Cieślik.
