Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Spostrzegam i myślę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia zestaw ćwiczeń, które pomagają dzieciom z trudnościami w czytaniu i pisaniu wynikającymi z obniżonej sprawności widzenia oraz percepcji wzrokowej. Publikacja jest podzielona na kilka kluczowych obszarów: analiza wzrokowa, synteza wzrokowa, stałość spostrzegania, która obejmuje porównywanie kształtu i wielkości, oraz percepcję relacji przestrzennych.
Zadania zaproponowane w książce mogą być użyteczne w ramach rewalidacji wzroku oraz na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych lub wyrównawczych. Ćwiczenia te wspierają rozwój percepcji wzrokowej, a także usprawniają koncentrację, koordynację wzrokowo-ruchową i myślenie logiczne. Wskazane jest, aby wykonywać te zadania pod nadzorem terapeuty, nauczyciela lub rodzica, a każde z nich składa się z części graficznej i literowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia zestaw ćwiczeń, które pomagają dzieciom z trudnościami w czytaniu i pisaniu wynikającymi z obniżonej sprawności widzenia oraz percepcji wzrokowej. Publikacja jest podzielona na kilka kluczowych obszarów: analiza wzrokowa, synteza wzrokowa, stałość spostrzegania, która obejmuje porównywanie kształtu i wielkości, oraz percepcję relacji przestrzennych.
Zadania zaproponowane w książce mogą być użyteczne w ramach rewalidacji wzroku oraz na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych lub wyrównawczych. Ćwiczenia te wspierają rozwój percepcji wzrokowej, a także usprawniają koncentrację, koordynację wzrokowo-ruchową i myślenie logiczne. Wskazane jest, aby wykonywać te zadania pod nadzorem terapeuty, nauczyciela lub rodzica, a każde z nich składa się z części graficznej i literowej.
