Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sport to pieniądz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Sport to pieniądz” to książka autorstwa Laury Stepan, która rzuca nowe światło na dzisiejszy świat sportu, będącego nie tylko źródłem emocji i inspiracji, ale także prężnie rozwijającą się gałęzią przemysłu i rozrywki. Autorka obala mit romantycznego i heroicznego wizerunku sportu, pokazując jego rzeczywiste oblicze jako dochodowego biznesu. Stepan bada różnorodne aspekty funkcjonowania sportu w kontekście marketingu, sponsoringu oraz budowania marki, a także przybliża specyfikę zawodu agenta sportowego, towarzysząc swoje analizy licznymi wywiadami etnograficznymi.
Laura Stepan, z wykształcenia ekonomistka finansowa, studiowała na Uniwersytecie w St Andrews. Jej bogate doświadczenie zawodowe obejmuje pracę dla BlackRock, największego funduszu inwestycyjnego na świecie, oraz dla Citibanku. Była również konsultantką dla funduszy private equity w Bain & Company w Warszawie. Sport jest jej pasją od najmłodszych lat, czego dowodem są jej sukcesy w lokalnych i międzynarodowych turniejach golfowych, tenisowych i siatkarskich. Książka ta, jak podkreśla prof. Mariusz Czubaj, jest wartościową pozycją dla osób zainteresowanych biznesową stroną sportu, oferując bogaty materiał do refleksji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Sport to pieniądz” to książka autorstwa Laury Stepan, która rzuca nowe światło na dzisiejszy świat sportu, będącego nie tylko źródłem emocji i inspiracji, ale także prężnie rozwijającą się gałęzią przemysłu i rozrywki. Autorka obala mit romantycznego i heroicznego wizerunku sportu, pokazując jego rzeczywiste oblicze jako dochodowego biznesu. Stepan bada różnorodne aspekty funkcjonowania sportu w kontekście marketingu, sponsoringu oraz budowania marki, a także przybliża specyfikę zawodu agenta sportowego, towarzysząc swoje analizy licznymi wywiadami etnograficznymi.
Laura Stepan, z wykształcenia ekonomistka finansowa, studiowała na Uniwersytecie w St Andrews. Jej bogate doświadczenie zawodowe obejmuje pracę dla BlackRock, największego funduszu inwestycyjnego na świecie, oraz dla Citibanku. Była również konsultantką dla funduszy private equity w Bain & Company w Warszawie. Sport jest jej pasją od najmłodszych lat, czego dowodem są jej sukcesy w lokalnych i międzynarodowych turniejach golfowych, tenisowych i siatkarskich. Książka ta, jak podkreśla prof. Mariusz Czubaj, jest wartościową pozycją dla osób zainteresowanych biznesową stroną sportu, oferując bogaty materiał do refleksji.
