Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka analizuje genezę i rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR), przyglądając się jej zaletom i wadom wynikającym z jej wdrożenia oraz obszarom, w które ma wpływ. Znajdziemy tam również aktualne kierunki badań dotyczące tego, jak CSR oddziałuje na działalność firm. Autorzy zgłębiają też tematykę konkurencyjności przedsiębiorstw, wskazując, że w dzisiejszej gospodarce cena przestaje być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze produktu przez klienta. Coraz częściej konsumenci przywiązują wagę do aspektów niezwiązanych bezpośrednio z produkcją towarów, takich jak społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka analizuje genezę i rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR), przyglądając się jej zaletom i wadom wynikającym z jej wdrożenia oraz obszarom, w które ma wpływ. Znajdziemy tam również aktualne kierunki badań dotyczące tego, jak CSR oddziałuje na działalność firm. Autorzy zgłębiają też tematykę konkurencyjności przedsiębiorstw, wskazując, że w dzisiejszej gospodarce cena przestaje być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze produktu przez klienta. Coraz częściej konsumenci przywiązują wagę do aspektów niezwiązanych bezpośrednio z produkcją towarów, takich jak społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw.
