Książka - Socjologia komunikacji i mediów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Socjologia komunikacji i mediów

Socjologia komunikacji i mediów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Eric Maigret, profesor socjologii mediów związany z Uniwersytetem Paris III Sorbonne-Nouvelle oraz naukowiec z krajowego Centrum Badań Naukowych, a także wykładowca w paryskim Instytucie Nauk Politycznych, stworzył dzieło, które rzuca nowe światło na rolę mediów masowych w społeczeństwie. Mimo że ich znaczenie nie podlega dyskusji, trudno jest jasno określić ich wpływ. Debaty często oscylują między krytyką skandalizujących programów reality show i zaniedbywaniem kultury oraz demokracji, a nadziejami na większą przejrzystość i wiarygodność dzięki nowoczesnym technologiom przekazu.

Książka stanowi przemyślaną syntezę związków pomiędzy badaniami nad komunikacją a studiami nad mediami. Zawiera nie tylko historyczne ujęcie socjologii tych dziedzin, ale także nieustanny dialog z klasycznymi teoriami. Autor intrygująco analizuje bieżące i przyszłe kwestie w naukach o mediach, oferując jednocześnie krytyczne spojrzenie i nowe kierunki badań.

Maigret proponuje zintegrowane podejście do badania zarówno produkcji, jak i odbioru mediów, podkreślając znaczenie szerszej perspektywy kulturoznawczej. Jego książka to nowoczesny, interdyscyplinarny podręcznik przeznaczony dla wielu obszarów humanistyki. Dzięki pomysłowemu i przystępnemu stylowi, wykorzystującemu różnorodne techniki mnemotechniczne, czytelnicy mogą szybko zapoznać się z bogatą treścią. Fascynujący temat oraz pisarski talent autora sprawiają, że publikacja ta ma szansę stać się ważnym wydarzeniem na rynku książkowym.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Eric Maigret, profesor socjologii mediów związany z Uniwersytetem Paris III Sorbonne-Nouvelle oraz naukowiec z krajowego Centrum Badań Naukowych, a także wykładowca w paryskim Instytucie Nauk Politycznych, stworzył dzieło, które rzuca nowe światło na rolę mediów masowych w społeczeństwie. Mimo że ich znaczenie nie podlega dyskusji, trudno jest jasno określić ich wpływ. Debaty często oscylują między krytyką skandalizujących programów reality show i zaniedbywaniem kultury oraz demokracji, a nadziejami na większą przejrzystość i wiarygodność dzięki nowoczesnym technologiom przekazu.

Książka stanowi przemyślaną syntezę związków pomiędzy badaniami nad komunikacją a studiami nad mediami. Zawiera nie tylko historyczne ujęcie socjologii tych dziedzin, ale także nieustanny dialog z klasycznymi teoriami. Autor intrygująco analizuje bieżące i przyszłe kwestie w naukach o mediach, oferując jednocześnie krytyczne spojrzenie i nowe kierunki badań.

Maigret proponuje zintegrowane podejście do badania zarówno produkcji, jak i odbioru mediów, podkreślając znaczenie szerszej perspektywy kulturoznawczej. Jego książka to nowoczesny, interdyscyplinarny podręcznik przeznaczony dla wielu obszarów humanistyki. Dzięki pomysłowemu i przystępnemu stylowi, wykorzystującemu różnorodne techniki mnemotechniczne, czytelnicy mogą szybko zapoznać się z bogatą treścią. Fascynujący temat oraz pisarski talent autora sprawiają, że publikacja ta ma szansę stać się ważnym wydarzeniem na rynku książkowym.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 512
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 135 × 215 mm
ID: 9788377370094
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: Eric Maigret

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info