Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjologia komunikacji i mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Eric Maigret, profesor socjologii mediów związany z Uniwersytetem Paris III Sorbonne-Nouvelle oraz naukowiec z krajowego Centrum Badań Naukowych, a także wykładowca w paryskim Instytucie Nauk Politycznych, stworzył dzieło, które rzuca nowe światło na rolę mediów masowych w społeczeństwie. Mimo że ich znaczenie nie podlega dyskusji, trudno jest jasno określić ich wpływ. Debaty często oscylują między krytyką skandalizujących programów reality show i zaniedbywaniem kultury oraz demokracji, a nadziejami na większą przejrzystość i wiarygodność dzięki nowoczesnym technologiom przekazu.
Książka stanowi przemyślaną syntezę związków pomiędzy badaniami nad komunikacją a studiami nad mediami. Zawiera nie tylko historyczne ujęcie socjologii tych dziedzin, ale także nieustanny dialog z klasycznymi teoriami. Autor intrygująco analizuje bieżące i przyszłe kwestie w naukach o mediach, oferując jednocześnie krytyczne spojrzenie i nowe kierunki badań.
Maigret proponuje zintegrowane podejście do badania zarówno produkcji, jak i odbioru mediów, podkreślając znaczenie szerszej perspektywy kulturoznawczej. Jego książka to nowoczesny, interdyscyplinarny podręcznik przeznaczony dla wielu obszarów humanistyki. Dzięki pomysłowemu i przystępnemu stylowi, wykorzystującemu różnorodne techniki mnemotechniczne, czytelnicy mogą szybko zapoznać się z bogatą treścią. Fascynujący temat oraz pisarski talent autora sprawiają, że publikacja ta ma szansę stać się ważnym wydarzeniem na rynku książkowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Eric Maigret, profesor socjologii mediów związany z Uniwersytetem Paris III Sorbonne-Nouvelle oraz naukowiec z krajowego Centrum Badań Naukowych, a także wykładowca w paryskim Instytucie Nauk Politycznych, stworzył dzieło, które rzuca nowe światło na rolę mediów masowych w społeczeństwie. Mimo że ich znaczenie nie podlega dyskusji, trudno jest jasno określić ich wpływ. Debaty często oscylują między krytyką skandalizujących programów reality show i zaniedbywaniem kultury oraz demokracji, a nadziejami na większą przejrzystość i wiarygodność dzięki nowoczesnym technologiom przekazu.
Książka stanowi przemyślaną syntezę związków pomiędzy badaniami nad komunikacją a studiami nad mediami. Zawiera nie tylko historyczne ujęcie socjologii tych dziedzin, ale także nieustanny dialog z klasycznymi teoriami. Autor intrygująco analizuje bieżące i przyszłe kwestie w naukach o mediach, oferując jednocześnie krytyczne spojrzenie i nowe kierunki badań.
Maigret proponuje zintegrowane podejście do badania zarówno produkcji, jak i odbioru mediów, podkreślając znaczenie szerszej perspektywy kulturoznawczej. Jego książka to nowoczesny, interdyscyplinarny podręcznik przeznaczony dla wielu obszarów humanistyki. Dzięki pomysłowemu i przystępnemu stylowi, wykorzystującemu różnorodne techniki mnemotechniczne, czytelnicy mogą szybko zapoznać się z bogatą treścią. Fascynujący temat oraz pisarski talent autora sprawiają, że publikacja ta ma szansę stać się ważnym wydarzeniem na rynku książkowym.
