Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Social_net_art
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie, który nieustannie angażuje się w dynamiczną dyskusję społeczną, obrazy stają się kluczowym elementem masowej kultury wizualnej. Media społecznościowe pojawiają się zarówno jako uwielbiane narzędzia, które umożliwiają nam stałą łączność, jak i obiekty krytyki za nadmierną inwigilację oraz tworzenie nieautentycznych standardów.
Bez względu na to, jaki mamy do nich stosunek, niewątpliwie nasze ogromne zapotrzebowanie na różnorodne obrazy i sposoby ich dystrybucji znacząco wpływa na kulturę wizualną. Artystów i teoretyków sztuki zmusza to do działania, prowokując ich do eksploracji i redefinicji swoich ról w tej przestrzeni.
Ta książka podejmuje wyzwanie przyjrzenia się i przeanalizowania tych zjawisk, nawiązując do doświadczeń sztuki mediów sprzed ery cyfrowej oraz przed powstaniem Internetu. Chociaż mówimy, że „w sieci nic nie ginie”, narzędzia i struktury komunikacyjne ulegają zmianie, a obrazy przesuwają się ciągle w strumieniu danych, zagrażając ich trwałości w rozproszonej cyberprzestrzeni.
Zadaniem publikacji jest usystematyzowanie tych zjawisk w kontekście social net art, próbując uchwycić ewolucję twórczej działalności w środowisku mediów społecznościowych w obecnym momencie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym świecie, który nieustannie angażuje się w dynamiczną dyskusję społeczną, obrazy stają się kluczowym elementem masowej kultury wizualnej. Media społecznościowe pojawiają się zarówno jako uwielbiane narzędzia, które umożliwiają nam stałą łączność, jak i obiekty krytyki za nadmierną inwigilację oraz tworzenie nieautentycznych standardów.
Bez względu na to, jaki mamy do nich stosunek, niewątpliwie nasze ogromne zapotrzebowanie na różnorodne obrazy i sposoby ich dystrybucji znacząco wpływa na kulturę wizualną. Artystów i teoretyków sztuki zmusza to do działania, prowokując ich do eksploracji i redefinicji swoich ról w tej przestrzeni.
Ta książka podejmuje wyzwanie przyjrzenia się i przeanalizowania tych zjawisk, nawiązując do doświadczeń sztuki mediów sprzed ery cyfrowej oraz przed powstaniem Internetu. Chociaż mówimy, że „w sieci nic nie ginie”, narzędzia i struktury komunikacyjne ulegają zmianie, a obrazy przesuwają się ciągle w strumieniu danych, zagrażając ich trwałości w rozproszonej cyberprzestrzeni.
Zadaniem publikacji jest usystematyzowanie tych zjawisk w kontekście social net art, próbując uchwycić ewolucję twórczej działalności w środowisku mediów społecznościowych w obecnym momencie.
