Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słucham i wymawiam Dla maluchów i starszaków Zeszyt 6
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria logopedyczna Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
doskonalą artykulację,
poszerzają słownictwo,
uczą dostrzegania rytmu i rymu,
usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
rozwijają procesy myślenia.
Szósty zeszyt serii obejmuje ćwiczenia utrwalające prawidłową artykulację głoski /s/. Zawiera zadania, w których poza utrwalaniem prawidłowej wymowy dziecko nabywa szereg ważnych umiejętności, takich jak: porównywanie długości brzmienia słów, odnajdywanie nazw rymujących się i podobnie brzmiących, dzielenie słów na sylaby, umiejscawianie głoski w wyrazach. Rozwijają one świadomość językową, niezbędną do podjęcia nauki czytania i pisania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria logopedyczna Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
doskonalą artykulację,
poszerzają słownictwo,
uczą dostrzegania rytmu i rymu,
usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
rozwijają procesy myślenia.
Szósty zeszyt serii obejmuje ćwiczenia utrwalające prawidłową artykulację głoski /s/. Zawiera zadania, w których poza utrwalaniem prawidłowej wymowy dziecko nabywa szereg ważnych umiejętności, takich jak: porównywanie długości brzmienia słów, odnajdywanie nazw rymujących się i podobnie brzmiących, dzielenie słów na sylaby, umiejscawianie głoski w wyrazach. Rozwijają one świadomość językową, niezbędną do podjęcia nauki czytania i pisania.