Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słownik Biograficzny. Nauczyciele Szkół Średnich Rządowych Męskich w Królestwie Polskim 1833-1862
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Słownik..." jest bogatym źródłem wiedzy, w którym zebrano kluczowe informacje biograficzne o nauczycielach pracujących w szkołach średnich na obszarze Królestwa Polskiego w latach 1833-1862. Znajdziemy tu ponad 1200 sylwetek osób, które miały znaczący wkład w rozwój polskiej kultury i działalność niepodległościową. To efekt ponad dwudziestu lat intensywnych badań bibliotecznych i archiwalnych, który dostarcza cennych informacji o historii edukacji i inteligencji polskiej XIX wieku.
Dzięki "Słownikowi..." można zgłębić strukturę, funkcjonowanie oraz program polskiego systemu oświaty tamtych czasów. Okres, który obejmuje opracowanie, zaczyna się w 1833 roku, kiedy po upadku powstania listopadowego została wprowadzona nowa ustawa o szkolnictwie. Z kolei 1862 rok oznacza wprowadzenie kolejnych reform, zainicjowanych przez Aleksandra Wielopolskiego, co wyznacza końcową granicę tego ambitnego projektu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Słownik..." jest bogatym źródłem wiedzy, w którym zebrano kluczowe informacje biograficzne o nauczycielach pracujących w szkołach średnich na obszarze Królestwa Polskiego w latach 1833-1862. Znajdziemy tu ponad 1200 sylwetek osób, które miały znaczący wkład w rozwój polskiej kultury i działalność niepodległościową. To efekt ponad dwudziestu lat intensywnych badań bibliotecznych i archiwalnych, który dostarcza cennych informacji o historii edukacji i inteligencji polskiej XIX wieku.
Dzięki "Słownikowi..." można zgłębić strukturę, funkcjonowanie oraz program polskiego systemu oświaty tamtych czasów. Okres, który obejmuje opracowanie, zaczyna się w 1833 roku, kiedy po upadku powstania listopadowego została wprowadzona nowa ustawa o szkolnictwie. Z kolei 1862 rok oznacza wprowadzenie kolejnych reform, zainicjowanych przez Aleksandra Wielopolskiego, co wyznacza końcową granicę tego ambitnego projektu.
