Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Słowa w akcji. Ubrania, zabawki i przybory szkolne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Małe dziecko przyswaja język nie poprzez pojedyncze słowa, lecz równocześnie z odkrywaniem otaczającego go świata. Dlatego, aby wzbogacić jego zasób słownictwa, istotne jest, aby język wprowadzany był w sposób aktywny i zaangażowany, będąc częścią codziennych działań. „Słowa w akcji” są fenomenalnym narzędziem o niemalże nieograniczonym potencjale, które pomaga tchnąć życie w język i uczynić go bardziej praktycznym. Publikacja łączy ilustracje, przedstawiające rzeczy takie jak ubrania, zabawki czy przybory szkolne, z prostymi planszami obrazującymi miejsca, takie jak sklep odzieżowy lub przedszkolna sala. Umożliwia to wprowadzenie dynamicznych scenek, takich jak przymierzanie i kupowanie ubrań czy organizowanie kącika zabaw. Dzięki temu dziecko nie tylko uczy się nazywania przedmiotów, ale poprzez zabawę poznaje nowe słowa w odpowiednich kontekstach sytuacyjnych i gramatycznych. Jest to innowacyjny sposób wspierania rozwijania umiejętności językowych małego dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Małe dziecko przyswaja język nie poprzez pojedyncze słowa, lecz równocześnie z odkrywaniem otaczającego go świata. Dlatego, aby wzbogacić jego zasób słownictwa, istotne jest, aby język wprowadzany był w sposób aktywny i zaangażowany, będąc częścią codziennych działań. „Słowa w akcji” są fenomenalnym narzędziem o niemalże nieograniczonym potencjale, które pomaga tchnąć życie w język i uczynić go bardziej praktycznym. Publikacja łączy ilustracje, przedstawiające rzeczy takie jak ubrania, zabawki czy przybory szkolne, z prostymi planszami obrazującymi miejsca, takie jak sklep odzieżowy lub przedszkolna sala. Umożliwia to wprowadzenie dynamicznych scenek, takich jak przymierzanie i kupowanie ubrań czy organizowanie kącika zabaw. Dzięki temu dziecko nie tylko uczy się nazywania przedmiotów, ale poprzez zabawę poznaje nowe słowa w odpowiednich kontekstach sytuacyjnych i gramatycznych. Jest to innowacyjny sposób wspierania rozwijania umiejętności językowych małego dziecka.
