Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Częste zaglądanie na Facebooka, Twittera czy YouTube'a stało się dla wielu z nas nawykiem. Sprawdzanie e-maili co kilka minut i ciągłe zerkanie na ekran smartfona, który niemal zrośnięty jest z naszą dłonią, to codzienność. Zdarza się, że godziny mijają w mgnieniu oka, gdy gramy w ulubioną grę. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że jesteśmy napędzani wewnętrzną potrzebą przeżywania emocji przez cały dzień. Tymczasem takie zachowanie zostało starannie zaplanowane przez innych, nasze reakcje są przewidziane, a rutyny — dokładnie ukształtowane. W wielu przypadkach kluczowe dla przetrwania na rynku staje się stworzenie nawyków u konsumentów. Ta książka pozwoli Ci zrozumieć, jak wygrać uwagę użytkowników Twojego produktu. Dzięki wiedzy bazującej na badaniach psychologicznych, nauczysz się, jak utrzymać wpływ na umysły klientów. Odkryjesz, jakie cechy powinien mieć Twój produkt, aby zapewnić sobie długotrwałe zaangażowanie użytkowników, tworząc ofertę, której nie będą w stanie porzucić.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Częste zaglądanie na Facebooka, Twittera czy YouTube'a stało się dla wielu z nas nawykiem. Sprawdzanie e-maili co kilka minut i ciągłe zerkanie na ekran smartfona, który niemal zrośnięty jest z naszą dłonią, to codzienność. Zdarza się, że godziny mijają w mgnieniu oka, gdy gramy w ulubioną grę. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że jesteśmy napędzani wewnętrzną potrzebą przeżywania emocji przez cały dzień. Tymczasem takie zachowanie zostało starannie zaplanowane przez innych, nasze reakcje są przewidziane, a rutyny — dokładnie ukształtowane. W wielu przypadkach kluczowe dla przetrwania na rynku staje się stworzenie nawyków u konsumentów. Ta książka pozwoli Ci zrozumieć, jak wygrać uwagę użytkowników Twojego produktu. Dzięki wiedzy bazującej na badaniach psychologicznych, nauczysz się, jak utrzymać wpływ na umysły klientów. Odkryjesz, jakie cechy powinien mieć Twój produkt, aby zapewnić sobie długotrwałe zaangażowanie użytkowników, tworząc ofertę, której nie będą w stanie porzucić.
