Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skale obserwacji zachowania dzieci i rodziców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia jasne i przystępne narzędzie badawcze do oceny, jak zajęcia prowadzone Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne wpływają na uczestników. Szczególną uwagę poświęcono tutaj rozwijaniu zdolności poznawczych, emocjonalnych, społecznych oraz motorycznych.
W publikacji znajdują się dwie istotne skale. Pierwsza z nich, Skala Obserwacji Zachowania Dzieci (SOZ-D), umożliwia analizę efektywności zajęć MRR oraz ich korzystnego wpływu na rozwój dziecka. Skala ta ułatwia także śledzenie i dokumentowanie wybranych aspektów zachowania dzieci. Druga skala, Skala Obserwacji Zachowania Rodziców (SOZ-R), jest wykorzystywana do oceny zaangażowania dorosłych jako partnerów dzieci podczas tych zajęć. Umożliwia ona również ocenę, w jaki sposób uczestnictwo w zajęciach wpływa na osobisty rozwój oraz funkcjonowanie uczestników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia jasne i przystępne narzędzie badawcze do oceny, jak zajęcia prowadzone Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne wpływają na uczestników. Szczególną uwagę poświęcono tutaj rozwijaniu zdolności poznawczych, emocjonalnych, społecznych oraz motorycznych.
W publikacji znajdują się dwie istotne skale. Pierwsza z nich, Skala Obserwacji Zachowania Dzieci (SOZ-D), umożliwia analizę efektywności zajęć MRR oraz ich korzystnego wpływu na rozwój dziecka. Skala ta ułatwia także śledzenie i dokumentowanie wybranych aspektów zachowania dzieci. Druga skala, Skala Obserwacji Zachowania Rodziców (SOZ-R), jest wykorzystywana do oceny zaangażowania dorosłych jako partnerów dzieci podczas tych zajęć. Umożliwia ona również ocenę, w jaki sposób uczestnictwo w zajęciach wpływa na osobisty rozwój oraz funkcjonowanie uczestników.
