Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rynek turystyczny. Struktura, procesy, tendencje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia rolę, jaką turystyka odgrywa w gospodarce narodowej, analizując teoretyczne podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. Przedstawia dogłębną analizę zarówno struktury podmiotowej, jak i przedmiotowej tego rynku. Skupia się na działalności dostawców usług turystycznych, takich jak przedsiębiorstwa turystyczne i destynacje, badając jednocześnie zachowania konsumentów i ich popyt. Ważne miejsce w publikacji zajmuje kwestia podaży turystycznej, w tym rozważania na temat produktu turystycznego i koncepcji oferty turystycznej.
Publikacja szeroko omawia także politykę turystyczną, uwzględniając jej strukturę oraz kierunki rozwojowe. Omówione są także szczegółowe regulacje dotyczące rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, rolę państwa w turystyce społecznej oraz wpływ funduszy unijnych na tę branżę. Poruszono też problemy związane z kształtowaniem rynku turystycznego, w tym wyzwania mikroekonomiczne oraz aspekty zarządzania, takie jak marketing, marka turystyczna, nowoczesne technologie i innowacje oraz strategie rynkowe.
Opracowanie wskazuje na aktualne wyzwania ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne i technologiczne, które kształtują działanie rynku turystycznego. Odnosi się do stanu prawnego, obowiązującego w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku, pod kątem regulacji dotyczących branży turystycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zgłębia rolę, jaką turystyka odgrywa w gospodarce narodowej, analizując teoretyczne podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. Przedstawia dogłębną analizę zarówno struktury podmiotowej, jak i przedmiotowej tego rynku. Skupia się na działalności dostawców usług turystycznych, takich jak przedsiębiorstwa turystyczne i destynacje, badając jednocześnie zachowania konsumentów i ich popyt. Ważne miejsce w publikacji zajmuje kwestia podaży turystycznej, w tym rozważania na temat produktu turystycznego i koncepcji oferty turystycznej.
Publikacja szeroko omawia także politykę turystyczną, uwzględniając jej strukturę oraz kierunki rozwojowe. Omówione są także szczegółowe regulacje dotyczące rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, rolę państwa w turystyce społecznej oraz wpływ funduszy unijnych na tę branżę. Poruszono też problemy związane z kształtowaniem rynku turystycznego, w tym wyzwania mikroekonomiczne oraz aspekty zarządzania, takie jak marketing, marka turystyczna, nowoczesne technologie i innowacje oraz strategie rynkowe.
Opracowanie wskazuje na aktualne wyzwania ekonomiczne, społeczne, polityczne, organizacyjne i technologiczne, które kształtują działanie rynku turystycznego. Odnosi się do stanu prawnego, obowiązującego w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku, pod kątem regulacji dotyczących branży turystycznej.
