Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rozgromić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wojna, jako przedłużenie polityki przez inne środki, to stwierdzenie Clausewitza, które doskonale oddaje złożoność interakcji w biznesie. Gdy dyplomacja przestaje działać, w grę wchodzi konieczność zastosowania bardziej radykalnych działań. Podobnie jak w polityce, w świecie biznesu tworzymy sojusze, negocjujemy kompromisy, jednak niekiedy musimy sięgać po nowe techniki zarządzania, opracowywać strategie kontratakowania konkurencji i dążyć do zwycięstwa jak na polu bitwy. Menedżer w korporacji i oficer w armii dzielą podobne wyzwania, choć konsekwencje ich decyzji różnią się wagą. Jeden ruch może decydować o sukcesie lub porażce, zarówno na rynku, jak i na wojennym froncie.
Drugie wydanie tej książki skupia się również na niezwykle ważnym temacie odpowiedzialności, zarówno w zarządzaniu, jak i w kontekście konfliktów zbrojnych. Roman Polko, lider o bogatym doświadczeniu, które zdobywał w ciężkich działaniach bojowych, jak i w strukturach administracyjnych w Polsce i za granicą, przenosi te lekcje na grunt biznesowy. Jego kariera, obejmująca dowodzenie elitarną jednostką GROM oraz dynamiczną działalność w różnych obszarach wojskowości, pokazuje, jak wojskowe strategie można przełożyć na zarządzanie przedsiębiorstwem. Jego doświadczenia znajdują odzwierciedlenie w teorii zarządzania jednostkami specjalnymi, która stała się podstawą jego rozprawy doktorskiej.
Paulina Polko, z doświadczeniem dziennikarskim i analitycznym, wnosi inną perspektywę, eksplorując przywództwo w różnorodnych kontekstach - od polityki, przez biznes, po grupy ekstremistyczne. Z niezwykłą ciekawością zgłębia, co łączy liderów w tak różnorodnych środowiskach. Jej badania nad postacią Silvia Berlusconiego dostarczają fascynujących spostrzeżeń na temat fenomenu przywództwa. Na co dzień rozwija swoje zainteresowania jako adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej, dzieląc się wiedzą z przyszłymi liderami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wojna, jako przedłużenie polityki przez inne środki, to stwierdzenie Clausewitza, które doskonale oddaje złożoność interakcji w biznesie. Gdy dyplomacja przestaje działać, w grę wchodzi konieczność zastosowania bardziej radykalnych działań. Podobnie jak w polityce, w świecie biznesu tworzymy sojusze, negocjujemy kompromisy, jednak niekiedy musimy sięgać po nowe techniki zarządzania, opracowywać strategie kontratakowania konkurencji i dążyć do zwycięstwa jak na polu bitwy. Menedżer w korporacji i oficer w armii dzielą podobne wyzwania, choć konsekwencje ich decyzji różnią się wagą. Jeden ruch może decydować o sukcesie lub porażce, zarówno na rynku, jak i na wojennym froncie.
Drugie wydanie tej książki skupia się również na niezwykle ważnym temacie odpowiedzialności, zarówno w zarządzaniu, jak i w kontekście konfliktów zbrojnych. Roman Polko, lider o bogatym doświadczeniu, które zdobywał w ciężkich działaniach bojowych, jak i w strukturach administracyjnych w Polsce i za granicą, przenosi te lekcje na grunt biznesowy. Jego kariera, obejmująca dowodzenie elitarną jednostką GROM oraz dynamiczną działalność w różnych obszarach wojskowości, pokazuje, jak wojskowe strategie można przełożyć na zarządzanie przedsiębiorstwem. Jego doświadczenia znajdują odzwierciedlenie w teorii zarządzania jednostkami specjalnymi, która stała się podstawą jego rozprawy doktorskiej.
Paulina Polko, z doświadczeniem dziennikarskim i analitycznym, wnosi inną perspektywę, eksplorując przywództwo w różnorodnych kontekstach - od polityki, przez biznes, po grupy ekstremistyczne. Z niezwykłą ciekawością zgłębia, co łączy liderów w tak różnorodnych środowiskach. Jej badania nad postacią Silvia Berlusconiego dostarczają fascynujących spostrzeżeń na temat fenomenu przywództwa. Na co dzień rozwija swoje zainteresowania jako adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej, dzieląc się wiedzą z przyszłymi liderami.
