Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reporterka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jacek Antczak, zainspirowany niechęcią Hanny Krall do udzielania długich wywiadów, postanowił stworzyć wyjątkowy dialog oparty na dostępnych źródłach. Korzystając z istniejących rozmów, ułożył spójną narrację, która stanowi fascynujące spojrzenie na warsztat, wrażliwość i światopogląd tej niezwykłej pisarki i reporterki. W książce "Reporterka" Krall opowiada m.in. o swoim spotkaniu z Markiem Edelmanem, który ocenił jej tekst dotyczący nowatorskiej operacji wszczepienia bypassów. Wspomina także kartki zostawiane jej przez Krzysztofa Kieślowskiego oraz postać czarniutkiej dziewczynki z wielkimi oczami, pojawiającej się w jej twórczości. Dzieli się też historią dopisywania sceny do "Makbeta" na prośbę Krzysztofa Warlikowskiego czy listami i telefonami od osób, które później znalazły miejsce w jej tekstach. Odbiorcy poznają ludzi z różnych zakątków świata: Rio de Janeiro, Toronto i Iowa oraz historie duchów, które pozostają obecne. Na koniec Krall rozważa zmiany, jakie zaszły w otaczającym ją świecie, oraz głęboki sens swojej pracy pisarskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jacek Antczak, zainspirowany niechęcią Hanny Krall do udzielania długich wywiadów, postanowił stworzyć wyjątkowy dialog oparty na dostępnych źródłach. Korzystając z istniejących rozmów, ułożył spójną narrację, która stanowi fascynujące spojrzenie na warsztat, wrażliwość i światopogląd tej niezwykłej pisarki i reporterki. W książce "Reporterka" Krall opowiada m.in. o swoim spotkaniu z Markiem Edelmanem, który ocenił jej tekst dotyczący nowatorskiej operacji wszczepienia bypassów. Wspomina także kartki zostawiane jej przez Krzysztofa Kieślowskiego oraz postać czarniutkiej dziewczynki z wielkimi oczami, pojawiającej się w jej twórczości. Dzieli się też historią dopisywania sceny do "Makbeta" na prośbę Krzysztofa Warlikowskiego czy listami i telefonami od osób, które później znalazły miejsce w jej tekstach. Odbiorcy poznają ludzi z różnych zakątków świata: Rio de Janeiro, Toronto i Iowa oraz historie duchów, które pozostają obecne. Na koniec Krall rozważa zmiany, jakie zaszły w otaczającym ją świecie, oraz głęboki sens swojej pracy pisarskiej.
