Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Bibliografia 110 artykułów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce autorstwa Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego znajdziemy kompleksowe omówienie roli, jaką reklama odgrywa w dzisiejszym społeczeństwie informacyjnym. Autorzy przedstawiają historię reklamy, analizując jej ewolucję i wpływ na odbiorców. Skupiają się także na skuteczności różnorodnych form reklamowych, uwzględniając aspekty takie jak reklama społeczna i jej znaczenie w marketingu społecznym.
Książka porusza również temat product placement w filmach, badając, jak ten rodzaj reklamy subtelnie wpływa na widzów. Interesująca jest analiza związku pomiędzy dziećmi a kreowanymi w reklamach autorytetami, co stanowi swoiste wyzwanie dla etyki komunikacji masowej.
Również temat zdrowia jest tu istotny. Autorzy przyglądają się, jak komunikaty reklamowe oddziałują na postrzeganie zdrowia i wybory konsumentów. Dodatkowo, książka zawiera porównawczą analizę prasy reklamowej w Polsce i Wielkiej Brytanii, oferując wgląd w różnice i podobieństwa w podejściu do reklamy w obu krajach.
Na końcu publikacji znajduje się bibliografia zawierająca wybrane polskie artykuły dotyczące zjawiska reklamy, co daje czytelnikom możliwość pogłębienia wiedzy na ten temat.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce autorstwa Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego znajdziemy kompleksowe omówienie roli, jaką reklama odgrywa w dzisiejszym społeczeństwie informacyjnym. Autorzy przedstawiają historię reklamy, analizując jej ewolucję i wpływ na odbiorców. Skupiają się także na skuteczności różnorodnych form reklamowych, uwzględniając aspekty takie jak reklama społeczna i jej znaczenie w marketingu społecznym.
Książka porusza również temat product placement w filmach, badając, jak ten rodzaj reklamy subtelnie wpływa na widzów. Interesująca jest analiza związku pomiędzy dziećmi a kreowanymi w reklamach autorytetami, co stanowi swoiste wyzwanie dla etyki komunikacji masowej.
Również temat zdrowia jest tu istotny. Autorzy przyglądają się, jak komunikaty reklamowe oddziałują na postrzeganie zdrowia i wybory konsumentów. Dodatkowo, książka zawiera porównawczą analizę prasy reklamowej w Polsce i Wielkiej Brytanii, oferując wgląd w różnice i podobieństwa w podejściu do reklamy w obu krajach.
Na końcu publikacji znajduje się bibliografia zawierająca wybrane polskie artykuły dotyczące zjawiska reklamy, co daje czytelnikom możliwość pogłębienia wiedzy na ten temat.
