Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychospołeczne uwarunkowania stresu nauczycielek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka porusza kluczowy temat w kontekście polskiej pedeutologii, ukazując rosnące zagrożenia, z którymi borykają się nauczyciele w swoim zawodzie. Zwraca uwagę na negatywne konsekwencje funkcjonowania pedagogów zarówno w środowisku instytucjonalnym, jak i pozainstytucjonalnym. Książka podkreśla, jak poważne i często nieoczywiste dla społeczeństwa i polityków mogą być skutki działania nauczycieli dotkniętych stresem. Wpływ ich postaw może mieć długofalowy wpływ na dzieci i młodzież uczącą się w szkołach. Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych warunkami pracy oraz psychofizycznym stanem polskich nauczycieli, a także teorią i praktyką kształcenia pedagogów. Szczególną uwagę poświęca tym, którzy zawodowo badają psychospołeczne aspekty funkcjonowania nauczycieli w ramach ich obowiązków zawodowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka porusza kluczowy temat w kontekście polskiej pedeutologii, ukazując rosnące zagrożenia, z którymi borykają się nauczyciele w swoim zawodzie. Zwraca uwagę na negatywne konsekwencje funkcjonowania pedagogów zarówno w środowisku instytucjonalnym, jak i pozainstytucjonalnym. Książka podkreśla, jak poważne i często nieoczywiste dla społeczeństwa i polityków mogą być skutki działania nauczycieli dotkniętych stresem. Wpływ ich postaw może mieć długofalowy wpływ na dzieci i młodzież uczącą się w szkołach. Publikacja jest skierowana do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych warunkami pracy oraz psychofizycznym stanem polskich nauczycieli, a także teorią i praktyką kształcenia pedagogów. Szczególną uwagę poświęca tym, którzy zawodowo badają psychospołeczne aspekty funkcjonowania nauczycieli w ramach ich obowiązków zawodowych.
