Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przestawianie zwrotnicy. Jak politycy bawią się koleją
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W najnowszej książce autora bestsellerowego "Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej", Karol Trammer przygląda się roli kolei w polskim życiu politycznym. Książka ta ujawnia, w jaki sposób kolej stała się narzędziem politycznej walki o władzę, odgrywając kluczową rolę w kampaniach wyborczych. Trammer ukazuje, że pociągi są nie tylko środkiem transportu, ale też istotnym elementem polityki, gdzie decyzje dotyczące ich funkcjonowania są często motywowane chęcią uzyskania przewagi i wpływów. W książce czytelnik znajdzie liczne przykłady absurdalnych inwestycji, politycznych happeningów i kontrowersji medialnych, takich jak decyzja o zatrzymywaniu szybkich pociągów w niewielkim mieście Włoszczowa. Autor pokazuje, że odbudowa linii kolejowych i tworzenie nowych stacji służą nie tylko komfortowi pasażerów, lecz także interesom partyjnym, mogąc wpływać na wyniki wyborów. Łącząc elementy reportażu politycznego z publicystyką transportową, Trammer z ironią i dogłębną analizą przybliża wpływ takich decyzji na życie mieszkańców mniejszych miast i regionów, pokazując, jaki jest rzeczywisty stosunek państwa do kolei.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W najnowszej książce autora bestsellerowego "Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej", Karol Trammer przygląda się roli kolei w polskim życiu politycznym. Książka ta ujawnia, w jaki sposób kolej stała się narzędziem politycznej walki o władzę, odgrywając kluczową rolę w kampaniach wyborczych. Trammer ukazuje, że pociągi są nie tylko środkiem transportu, ale też istotnym elementem polityki, gdzie decyzje dotyczące ich funkcjonowania są często motywowane chęcią uzyskania przewagi i wpływów. W książce czytelnik znajdzie liczne przykłady absurdalnych inwestycji, politycznych happeningów i kontrowersji medialnych, takich jak decyzja o zatrzymywaniu szybkich pociągów w niewielkim mieście Włoszczowa. Autor pokazuje, że odbudowa linii kolejowych i tworzenie nowych stacji służą nie tylko komfortowi pasażerów, lecz także interesom partyjnym, mogąc wpływać na wyniki wyborów. Łącząc elementy reportażu politycznego z publicystyką transportową, Trammer z ironią i dogłębną analizą przybliża wpływ takich decyzji na życie mieszkańców mniejszych miast i regionów, pokazując, jaki jest rzeczywisty stosunek państwa do kolei.
