Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Przedszkolak kocha czytać” to zeszyt ćwiczeń, stworzony szczególnie z myślą o małych dzieciach, które zaczynają swoją przygodę z czytaniem. Ćwiczenia zawarte w tym zeszycie koncentrują się na utrwaleniu sylab wprowadzonych w Elementarzu o tym samym tytule. Poprzez różnorodne zadania, dzieci uczą się łączyć sylaby w wyrazy, a następnie wyrazy w logiczne zdania. Proces ten zachowuje określoną sekwencję, pomagając maluchom dostrzec kolejność liter, co wspiera rozwijanie płynności w czytaniu oraz poprawność składni, fleksji i artykulacji.
Metoda ta opiera się na lewopółkulowym, sekwencyjnym przetwarzaniu informacji, gdzie kluczową rolę odgrywa odczytywanie sylab jako abstrakcyjnych jednostek mowy, uporządkowanych liniowo. Podstawą nauki jest tutaj zrozumienie znaczenia, zamiast jedynie rozpoznawania liter. Taka strategia pozwala dzieciom na przeprowadzenie analizy i syntezy słuchowej, co jest fundamentalnym krokiem w nauce czytania i pisania. Dzieci, dzięki temu podejściu, rozwijają nie tylko umiejętność rozpoznawania słów, ale również ich zrozumienia i poprawnego użycia w mowie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Przedszkolak kocha czytać” to zeszyt ćwiczeń, stworzony szczególnie z myślą o małych dzieciach, które zaczynają swoją przygodę z czytaniem. Ćwiczenia zawarte w tym zeszycie koncentrują się na utrwaleniu sylab wprowadzonych w Elementarzu o tym samym tytule. Poprzez różnorodne zadania, dzieci uczą się łączyć sylaby w wyrazy, a następnie wyrazy w logiczne zdania. Proces ten zachowuje określoną sekwencję, pomagając maluchom dostrzec kolejność liter, co wspiera rozwijanie płynności w czytaniu oraz poprawność składni, fleksji i artykulacji.
Metoda ta opiera się na lewopółkulowym, sekwencyjnym przetwarzaniu informacji, gdzie kluczową rolę odgrywa odczytywanie sylab jako abstrakcyjnych jednostek mowy, uporządkowanych liniowo. Podstawą nauki jest tutaj zrozumienie znaczenia, zamiast jedynie rozpoznawania liter. Taka strategia pozwala dzieciom na przeprowadzenie analizy i syntezy słuchowej, co jest fundamentalnym krokiem w nauce czytania i pisania. Dzieci, dzięki temu podejściu, rozwijają nie tylko umiejętność rozpoznawania słów, ale również ich zrozumienia i poprawnego użycia w mowie.
