Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Promując Polskę. Dyplomacja, gospodarka, turystyka, sport, kultura
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dr Adam Zaborowski, wykwalifikowany geodeta i znawca zagadnień historycznych, to także uznany menedżer w branży turystycznej. Przez około 45 lat swojej kariery zawodowej pełnił wiele kluczowych funkcji, w tym stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, gdzie odpowiadał za promocję turystyczną Polski za granicą. Odegrał istotną rolę jako doradca przy organizacji kampanii promocyjnej związanej z UEFA EURO 2012, współpracy z UEFA oraz w promocji Polski w Niemczech jako radca Ambasady RP w Berlinie. Pełnił również funkcję wiceprezesa OST Gromada.
Dr Zaborowski był blisko związany z kluczowymi wydarzeniami historycznymi, takimi jak przemiany w Europie Środkowo-Wschodniej oraz zjednoczenie Niemiec. Odgrywał znaczącą rolę w rozwijaniu dialogu polsko-niemieckiego oraz promował integrację polskiego sektora turystycznego z Unią Europejską. Jego wizja umocnienia Polskiej Organizacji Turystycznej jako skutecznego narzędzia promocyjnego państwa obejmowała poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
Zaangażowany w działalność społeczną, Dr Zaborowski brał udział w inicjatywach promocyjnych w ramach Grupy Wyszehradzkiej oraz regionu Morza Bałtyckiego. Aktywnie uczestniczył w pracach różnych organizacji turystycznych, zarówno w Polsce, jak i za granicą, takich jak Polska Izba Turystyki, ASTA, ICCA, i BTC. Jego osiągnięcia zostały uhonorowane różnymi odznaczeniami, w tym Brązowym Krzyżem Zasługi oraz Krzyżami Kawalerskim i Oficerskim OOP.
Obecnie Dr Zaborowski angażuje się w działalność społeczną, m.in. w Stowarzyszeniu Absolwentów i Przyjaciół Politechniki Warszawskiej oraz Komisji ds. Współpracy Międzynarodowej Polskiego Komitetu Olimpijskiego, kontynuując swoją pracę na rzecz rozwoju sektora turystycznego oraz współpracy międzynarodowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dr Adam Zaborowski, wykwalifikowany geodeta i znawca zagadnień historycznych, to także uznany menedżer w branży turystycznej. Przez około 45 lat swojej kariery zawodowej pełnił wiele kluczowych funkcji, w tym stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, gdzie odpowiadał za promocję turystyczną Polski za granicą. Odegrał istotną rolę jako doradca przy organizacji kampanii promocyjnej związanej z UEFA EURO 2012, współpracy z UEFA oraz w promocji Polski w Niemczech jako radca Ambasady RP w Berlinie. Pełnił również funkcję wiceprezesa OST Gromada.
Dr Zaborowski był blisko związany z kluczowymi wydarzeniami historycznymi, takimi jak przemiany w Europie Środkowo-Wschodniej oraz zjednoczenie Niemiec. Odgrywał znaczącą rolę w rozwijaniu dialogu polsko-niemieckiego oraz promował integrację polskiego sektora turystycznego z Unią Europejską. Jego wizja umocnienia Polskiej Organizacji Turystycznej jako skutecznego narzędzia promocyjnego państwa obejmowała poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
Zaangażowany w działalność społeczną, Dr Zaborowski brał udział w inicjatywach promocyjnych w ramach Grupy Wyszehradzkiej oraz regionu Morza Bałtyckiego. Aktywnie uczestniczył w pracach różnych organizacji turystycznych, zarówno w Polsce, jak i za granicą, takich jak Polska Izba Turystyki, ASTA, ICCA, i BTC. Jego osiągnięcia zostały uhonorowane różnymi odznaczeniami, w tym Brązowym Krzyżem Zasługi oraz Krzyżami Kawalerskim i Oficerskim OOP.
Obecnie Dr Zaborowski angażuje się w działalność społeczną, m.in. w Stowarzyszeniu Absolwentów i Przyjaciół Politechniki Warszawskiej oraz Komisji ds. Współpracy Międzynarodowej Polskiego Komitetu Olimpijskiego, kontynuując swoją pracę na rzecz rozwoju sektora turystycznego oraz współpracy międzynarodowej.
