Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Problematyzacje. Studia nad dyskursem...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce staram się odnaleźć ścieżki prowadzące myśl pedagogiczną w poszukiwaniu teoretycznego i metodologicznego fundamentu dla krytycznej oceny różnych wersji rzeczywistości edukacyjnej oraz prawd z nią związanych. Moją uwagę zwraca szczególnie jeden z możliwych kierunków, który szczególnie wyraźnie wyłania się z mojego doświadczenia jako pedagożki i badaczki dyskursów – jest nim rozwijanie dyskursowej wrażliwości badawczej. Proponuję, by te chwile, kiedy uwrażliwiamy się na dyskursy, odnajdywać i pielęgnować przez praktykę problematyzacji. Ta praktyka, zgodna z ideami Michela Foucaulta, stanowi zarówno przedmiot badań, jak i metodologię naukowego działania oraz formę analizy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce staram się odnaleźć ścieżki prowadzące myśl pedagogiczną w poszukiwaniu teoretycznego i metodologicznego fundamentu dla krytycznej oceny różnych wersji rzeczywistości edukacyjnej oraz prawd z nią związanych. Moją uwagę zwraca szczególnie jeden z możliwych kierunków, który szczególnie wyraźnie wyłania się z mojego doświadczenia jako pedagożki i badaczki dyskursów – jest nim rozwijanie dyskursowej wrażliwości badawczej. Proponuję, by te chwile, kiedy uwrażliwiamy się na dyskursy, odnajdywać i pielęgnować przez praktykę problematyzacji. Ta praktyka, zgodna z ideami Michela Foucaulta, stanowi zarówno przedmiot badań, jak i metodologię naukowego działania oraz formę analizy.
