Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prefabrykcja w mostownictwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi podsumowanie konferencji, która miała miejsce we Wrocławiu w dniach 23-24 listopada 2010 roku. Wydarzenie to zostało zorganizowane przez Zakład Mostów Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Dolnośląską Izbę Inżynierów Budownictwa oraz Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej. Konferencja skupiła się na dynamicznym rozwoju budownictwa komunikacyjnego w Polsce, który osiąga niespotykane wcześniej tempo.
Obecnie w Polsce trwają prace nad budową ponad 700 km autostrad, dróg ekspresowych i obwodnic, na których powstają rocznie setki obiektów mostowych. W ubiegłym roku wybudowano lub rozpoczęto budowę 10 dużych mostów o przęsłach powyżej 100 metrów, z czego trzy mosty (nad Wisłą w Kwidzynie i Toruniu oraz nad Odrą we Wrocławiu) mają przęsła przekraczające 200 metrów. Tak znaczące osiągnięcia świadczą o indywidualnym rozwoju polskiej inżynierii mostowej w ostatnich latach.
Inwestorzy coraz częściej oczekują szybkiej realizacji projektów, co prowadzi do wzrostu zainteresowania prefabrykacją. Prefabrykacja, czyli produkcja elementów konstrukcyjnych poza miejscem ich ostatecznego montażu, znacząco usprawnia i przyspiesza cały proces budowy. Może być realizowana zarówno na placu budowy, jak i poza nim.
Celem spotkania było omówienie różnorodnych zastosowań prefabrykacji w nowoczesnym mostownictwie oraz korzyści, jakie przynosi ta technologia. Seminarium zaprojektowano jako platformę do wymiany poglądów na tematy techniczne, organizacyjne i prawne związane z infrastrukturą drogową w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem roli prefabrykacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi podsumowanie konferencji, która miała miejsce we Wrocławiu w dniach 23-24 listopada 2010 roku. Wydarzenie to zostało zorganizowane przez Zakład Mostów Instytutu Inżynierii Lądowej Politechniki Wrocławskiej, Dolnośląską Izbę Inżynierów Budownictwa oraz Związek Mostowców Rzeczypospolitej Polskiej. Konferencja skupiła się na dynamicznym rozwoju budownictwa komunikacyjnego w Polsce, który osiąga niespotykane wcześniej tempo.
Obecnie w Polsce trwają prace nad budową ponad 700 km autostrad, dróg ekspresowych i obwodnic, na których powstają rocznie setki obiektów mostowych. W ubiegłym roku wybudowano lub rozpoczęto budowę 10 dużych mostów o przęsłach powyżej 100 metrów, z czego trzy mosty (nad Wisłą w Kwidzynie i Toruniu oraz nad Odrą we Wrocławiu) mają przęsła przekraczające 200 metrów. Tak znaczące osiągnięcia świadczą o indywidualnym rozwoju polskiej inżynierii mostowej w ostatnich latach.
Inwestorzy coraz częściej oczekują szybkiej realizacji projektów, co prowadzi do wzrostu zainteresowania prefabrykacją. Prefabrykacja, czyli produkcja elementów konstrukcyjnych poza miejscem ich ostatecznego montażu, znacząco usprawnia i przyspiesza cały proces budowy. Może być realizowana zarówno na placu budowy, jak i poza nim.
Celem spotkania było omówienie różnorodnych zastosowań prefabrykacji w nowoczesnym mostownictwie oraz korzyści, jakie przynosi ta technologia. Seminarium zaprojektowano jako platformę do wymiany poglądów na tematy techniczne, organizacyjne i prawne związane z infrastrukturą drogową w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem roli prefabrykacji.
