Czy mogę zareklamować zakupiony przedmiot?
Tak. Sprzedawca odpowiada za sprzedawane Towary z tytułu rękojmi na zasadach określonych w ustawie Kodeks Cywilny. Zasady odpowiedzialności Sprzedawcy w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami są określone §8 pkt 1-9 Regulaminu.
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Konsumentowi zamówionego przez niego Towaru:
a) wolnego od wad fizycznych, za wyjątkiem tych, o których Konsument wiedział w chwili składania zamówienia. Szczegółowe przedstawienie możliwych wad Towaru, w szczególności książek używanych, opisany został w §9 Regulaminu.
b) wolnego od wad prawnych.
W przypadku reklamacji Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych udzieli odpowiedzi w przedmiocie reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, dane kontaktowe (nr. telefonu komórkowego, adres e-mail) jak również możliwie precyzyjne wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi przez Sprzedawcę Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt Sprzedawcy wraz z opisem reklamacji w sposób z nim ustalony za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.