Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polsko-rosyjskie spotkania w przestrzeni kultury muzycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Muzyka jako element kultury kształtuje się w dynamicznym procesie interakcji i wymiany między ludźmi, dziełami oraz ideami, a także dobrami materialnymi. Opiera się ona na złożonych, zmieniających się sieciach, które obejmują kontakty osobiste, zawodowe, instytucjonalne i handlowe. Ten rodzaj wymiany muzycznej przekracza granice państwowe i nie jest ograniczony przez bariery geograficzne czy polityczne, choć mogą one na nią wpływać. Książka skupia się na polsko-rosyjskich relacjach w kontekście kultury muzycznej, analizując je przez pryzmat dostępnych świadectw. Zwrócono szczególną uwagę na rolę polskiej muzyki i artystów w Rosji, jednocześnie badając obecność rosyjskiej muzyki i muzyków w polskim środowisku kulturalnym. Przeanalizowane ślady aktywności artystycznej obejmują rękopisy, druki muzyczne, dokumenty społeczne oraz materiały prasowe, które świadczą o bogatej współpracy i wzajemnym oddziaływaniu obu kultur.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Muzyka jako element kultury kształtuje się w dynamicznym procesie interakcji i wymiany między ludźmi, dziełami oraz ideami, a także dobrami materialnymi. Opiera się ona na złożonych, zmieniających się sieciach, które obejmują kontakty osobiste, zawodowe, instytucjonalne i handlowe. Ten rodzaj wymiany muzycznej przekracza granice państwowe i nie jest ograniczony przez bariery geograficzne czy polityczne, choć mogą one na nią wpływać. Książka skupia się na polsko-rosyjskich relacjach w kontekście kultury muzycznej, analizując je przez pryzmat dostępnych świadectw. Zwrócono szczególną uwagę na rolę polskiej muzyki i artystów w Rosji, jednocześnie badając obecność rosyjskiej muzyki i muzyków w polskim środowisku kulturalnym. Przeanalizowane ślady aktywności artystycznej obejmują rękopisy, druki muzyczne, dokumenty społeczne oraz materiały prasowe, które świadczą o bogatej współpracy i wzajemnym oddziaływaniu obu kultur.
