Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie plakaty z lat 1915-1945
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kraków i Lwów były głównymi ośrodkami rozwoju sztuki plakatu przed I wojną światową. Po odzyskaniu niepodległości, rola Warszawy jako centrum artystycznego wzrosła. W czasie wojny polsko-bolszewickiej pojawiła się potrzeba tworzenia plakatów propagandowych, a po 1920 roku młoda Polska potrzebowała plakatów promujących różne instytucje i przedsięwzięcia gospodarcze. W okresie międzywojennym polscy twórcy plakatów zdobywali uznanie na międzynarodowych wystawach. Podczas II wojny światowej wykorzystywano przedwojenne plakaty reklamowe z niemieckimi napisami oraz nowe plakaty nawołujące do walki z okupantem. Magdalena Czubińska w swojej publikacji analizuje plakaty z lat 1915-1945, które zgromadziło Muzeum Narodowe w Krakowie. We wstępie omawia kontekst rozwoju polskiej grafiki, a w katalogu prezentuje dzieła takich artystów jak Witold Chomicz, Zdzisław Gedliczka czy Zofia Stryjeńska. Książka stanowi kontynuację wcześniejszego tomu, poświęconego najstarszym polskim plakatom z kolekcji MNK do 1914 roku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kraków i Lwów były głównymi ośrodkami rozwoju sztuki plakatu przed I wojną światową. Po odzyskaniu niepodległości, rola Warszawy jako centrum artystycznego wzrosła. W czasie wojny polsko-bolszewickiej pojawiła się potrzeba tworzenia plakatów propagandowych, a po 1920 roku młoda Polska potrzebowała plakatów promujących różne instytucje i przedsięwzięcia gospodarcze. W okresie międzywojennym polscy twórcy plakatów zdobywali uznanie na międzynarodowych wystawach. Podczas II wojny światowej wykorzystywano przedwojenne plakaty reklamowe z niemieckimi napisami oraz nowe plakaty nawołujące do walki z okupantem. Magdalena Czubińska w swojej publikacji analizuje plakaty z lat 1915-1945, które zgromadziło Muzeum Narodowe w Krakowie. We wstępie omawia kontekst rozwoju polskiej grafiki, a w katalogu prezentuje dzieła takich artystów jak Witold Chomicz, Zdzisław Gedliczka czy Zofia Stryjeńska. Książka stanowi kontynuację wcześniejszego tomu, poświęconego najstarszym polskim plakatom z kolekcji MNK do 1914 roku.
