Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce omawiany jest proces personalizacji kampanii wyborczych w Polsce, który odnosi się do zwiększonego znaczenia liderów politycznych w dyskursie wyborczym na przestrzeni lat 1993-2011, kosztem skupienia się na samych partiach i ich programach politycznych. Oryginalność tej pracy naukowej wynika z przeprowadzonych badań empirycznych, które analizują zastosowanie personalizacji w mediach poprzez przegląd zawartości dwóch znaczących gazet: Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, jak i przyglądają się jej poprzez pryzmat strategii wykorzystywanych w telewizyjnych audycjach wyborczych. Wyniki badań potwierdzają hipotezę, że rola liderów politycznych w kontekście prezentacji politycznej znacznie wzrosła. Publikacja jest skierowana nie tylko do specjalistów z dziedziny nauk humanistycznych, takich jak medioznawcy, politolodzy czy socjolodzy zajmujący się komunikacją polityczną, ale także do studentów oraz osób zainteresowanych ewolucją współczesnej demokracji w kontekście procesów wyborczych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce omawiany jest proces personalizacji kampanii wyborczych w Polsce, który odnosi się do zwiększonego znaczenia liderów politycznych w dyskursie wyborczym na przestrzeni lat 1993-2011, kosztem skupienia się na samych partiach i ich programach politycznych. Oryginalność tej pracy naukowej wynika z przeprowadzonych badań empirycznych, które analizują zastosowanie personalizacji w mediach poprzez przegląd zawartości dwóch znaczących gazet: Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej, jak i przyglądają się jej poprzez pryzmat strategii wykorzystywanych w telewizyjnych audycjach wyborczych. Wyniki badań potwierdzają hipotezę, że rola liderów politycznych w kontekście prezentacji politycznej znacznie wzrosła. Publikacja jest skierowana nie tylko do specjalistów z dziedziny nauk humanistycznych, takich jak medioznawcy, politolodzy czy socjolodzy zajmujący się komunikacją polityczną, ale także do studentów oraz osób zainteresowanych ewolucją współczesnej demokracji w kontekście procesów wyborczych.
