Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podniebne okręty. Niemieckie sterowce w I wojnie..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mathy w końcu wydał rozkaz zrzucenia bomb na uśpione miasto. Posiadał przewagę nad innymi niemieckimi dowódcami, ponieważ znał Londyn jeszcze sprzed wojny, co ułatwiało mu nawigację. Z powoli płynącego w ciemności sterowca bomby zaczęły spadać, niszcząc pas terenu od Queen Square aż po Liverpool Station. Wiele budynków zostało zdewastowanych. Pożary wybuchły na północ od katedry Św. Pawła, w pobliżu Liverpool Street oraz Broad Street Station. L 13 po swoim ataku pozostawił 109 ofiar, w tym 22 śmiertelne, a także ogromne zniszczenia. Były one największe, jakie pojedynczy sterowiec wyrządził na brytyjskiej ziemi.
"Podniebne okręty" to książka poświęcona sterowcom, niezwykłym maszynom latającym, które na początku XX wieku nie miały sobie równych. Te mierzące niemal 200 metrów długości sterowce, wypełnione gazem lżejszym od powietrza, kierowane jak statki powietrzne, były podniebnymi okrętami swoich czasów. Ich charakterystyczne kształty zostały zaprojektowane przez hrabiego Ferdinanda von Zeppelina. Znane jako zeppeliny, te statki powietrzne wyprzedziły swoją epokę, stając się podczas I wojny światowej narzędziem strategicznych nalotów. Te nieznane wcześniej akcje bojowe wzbudzały grozę wśród mieszkańców brytyjskich miast, czyniąc sterowce wyjątkową, nowoczesną i zarazem kontrowersyjną bronią.
Książka autorstwa Witolda Koszeli opowiada o ich historii, o ich konstrukcji i użyciu, oraz o ludziach, którzy poświęcili im niemal całe życie. Publikacja zawiera bogaty zasób fotografii oraz rysunków, które ukazują sylwetki wybranych sterowców oraz szczegóły ich budowy.
Witold Koszela to uznany marynista, którego prace cieszą się dużą popularnością. Urodził się i mieszka w Rzeszowie, a w swoich książkach poświęca uwagę historii powstania i służby opisywanych jednostek, ich konstrukcji, sylwetkom oraz wydarzeniom i osobistościom z nimi związanym. Szczególnie bliskie są mu statki i okręty pod biało-czerwoną banderą. Koszela słynie z dokładnych ilustracji ukazujących sylwetki jednostek oraz z unikatowych zdjęć i reprodukcji w swoich książkach.
Do jego najważniejszych dzieł należą "Polskie statki pasażerskie", "Niszczyciele Polskiej Marynarki Wojennej", "Krążowniki Polskiej Marynarki Wojennej", "Pancerniki III Rzeszy", "Krążowniki III Rzeszy", "Okręty floty polskiej (t. I-II)", "Biało-czerwoną flotę współczesne okręty Polskiej Marynarki Wojennej (t. I-II)", "Architekturę okrętu transatlantyk m/s Batory", "Zapomnianą flotę", "Pancerniki Mussoliniego" oraz "Pancerniki Stalina". Jego publikacje coraz częściej ukazują się również za granicą, gdzie odnaleźć można takie tytuły jak: "Battleships of the III Reich (vol. I-II)", "The King George V class battleships" oraz "Battleships Rodney and Nelson". Fascynującym uzupełnieniem jego osiągnięć jest seria monografii graficznych prezentujących sylwetki słynnych okrętów wojennych, a także wiele artykułów drukowanych nie tylko w literaturze fachowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Mathy w końcu wydał rozkaz zrzucenia bomb na uśpione miasto. Posiadał przewagę nad innymi niemieckimi dowódcami, ponieważ znał Londyn jeszcze sprzed wojny, co ułatwiało mu nawigację. Z powoli płynącego w ciemności sterowca bomby zaczęły spadać, niszcząc pas terenu od Queen Square aż po Liverpool Station. Wiele budynków zostało zdewastowanych. Pożary wybuchły na północ od katedry Św. Pawła, w pobliżu Liverpool Street oraz Broad Street Station. L 13 po swoim ataku pozostawił 109 ofiar, w tym 22 śmiertelne, a także ogromne zniszczenia. Były one największe, jakie pojedynczy sterowiec wyrządził na brytyjskiej ziemi.
"Podniebne okręty" to książka poświęcona sterowcom, niezwykłym maszynom latającym, które na początku XX wieku nie miały sobie równych. Te mierzące niemal 200 metrów długości sterowce, wypełnione gazem lżejszym od powietrza, kierowane jak statki powietrzne, były podniebnymi okrętami swoich czasów. Ich charakterystyczne kształty zostały zaprojektowane przez hrabiego Ferdinanda von Zeppelina. Znane jako zeppeliny, te statki powietrzne wyprzedziły swoją epokę, stając się podczas I wojny światowej narzędziem strategicznych nalotów. Te nieznane wcześniej akcje bojowe wzbudzały grozę wśród mieszkańców brytyjskich miast, czyniąc sterowce wyjątkową, nowoczesną i zarazem kontrowersyjną bronią.
Książka autorstwa Witolda Koszeli opowiada o ich historii, o ich konstrukcji i użyciu, oraz o ludziach, którzy poświęcili im niemal całe życie. Publikacja zawiera bogaty zasób fotografii oraz rysunków, które ukazują sylwetki wybranych sterowców oraz szczegóły ich budowy.
Witold Koszela to uznany marynista, którego prace cieszą się dużą popularnością. Urodził się i mieszka w Rzeszowie, a w swoich książkach poświęca uwagę historii powstania i służby opisywanych jednostek, ich konstrukcji, sylwetkom oraz wydarzeniom i osobistościom z nimi związanym. Szczególnie bliskie są mu statki i okręty pod biało-czerwoną banderą. Koszela słynie z dokładnych ilustracji ukazujących sylwetki jednostek oraz z unikatowych zdjęć i reprodukcji w swoich książkach.
Do jego najważniejszych dzieł należą "Polskie statki pasażerskie", "Niszczyciele Polskiej Marynarki Wojennej", "Krążowniki Polskiej Marynarki Wojennej", "Pancerniki III Rzeszy", "Krążowniki III Rzeszy", "Okręty floty polskiej (t. I-II)", "Biało-czerwoną flotę współczesne okręty Polskiej Marynarki Wojennej (t. I-II)", "Architekturę okrętu transatlantyk m/s Batory", "Zapomnianą flotę", "Pancerniki Mussoliniego" oraz "Pancerniki Stalina". Jego publikacje coraz częściej ukazują się również za granicą, gdzie odnaleźć można takie tytuły jak: "Battleships of the III Reich (vol. I-II)", "The King George V class battleships" oraz "Battleships Rodney and Nelson". Fascynującym uzupełnieniem jego osiągnięć jest seria monografii graficznych prezentujących sylwetki słynnych okrętów wojennych, a także wiele artykułów drukowanych nie tylko w literaturze fachowej.
