Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten oferuje przystępne omówienie podstaw zarządzania strategicznego oraz sugerowane metody tworzenia planu strategicznego. Dzięki zgromadzonej wiedzy, menedżerowie są w stanie przeprowadzić kompleksową analizę strategiczną, oraz stworzyć plan strategiczny zarówno dla całej organizacji, jak i jej poszczególnych jednostek biznesowych. Autorka przedstawia różne warianty strategii do rozważenia, dopasowanie strategii do konkretnej sytuacji, a także analizuje wady i zalety różnorodnych ścieżek rozwoju. Opisuje, jak decyzje strategiczne w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa są ze sobą powiązane. Podręcznik adresowany jest do wykładowców oraz studentów kierunków ekonomicznych, a także może okazać się wartościowym narzędziem dla przedsiębiorców oraz menedżerów na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten oferuje przystępne omówienie podstaw zarządzania strategicznego oraz sugerowane metody tworzenia planu strategicznego. Dzięki zgromadzonej wiedzy, menedżerowie są w stanie przeprowadzić kompleksową analizę strategiczną, oraz stworzyć plan strategiczny zarówno dla całej organizacji, jak i jej poszczególnych jednostek biznesowych. Autorka przedstawia różne warianty strategii do rozważenia, dopasowanie strategii do konkretnej sytuacji, a także analizuje wady i zalety różnorodnych ścieżek rozwoju. Opisuje, jak decyzje strategiczne w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa są ze sobą powiązane. Podręcznik adresowany jest do wykładowców oraz studentów kierunków ekonomicznych, a także może okazać się wartościowym narzędziem dla przedsiębiorców oraz menedżerów na różnych szczeblach zarządzania w firmach.
