Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka wnikliwie omawia fundamenty zarządzania strategicznego, oferując szeroki wachlarz metodologii używanych przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki zawartym w niej wskazówkom, menedżerowie mogą przygotować dogłębną analizę strategiczną oraz sformułować kompleksowy plan działania, zarówno dla całej organizacji, jak i dla jej poszczególnych jednostek biznesowych. Autorka szczegółowo przedstawia różnorodne warianty strategii, które warto rozważyć w zależności od sytuacji strategicznej, a także ocenia zalety i wady różnych kierunków rozwoju. Wskazuje również na złożone powiązania między decyzjami strategicznymi podejmowanymi w różnych częściach przedsiębiorstwa. Książka jest wzbogacona licznymi przykładami ilustrującymi praktyczne zastosowanie omawianych metod oraz ćwiczeniami, które pomagają w ich opanowaniu.
Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla wykładowców i studentów kierunków związanych z ekonomią, zarządzaniem i inżynierią produkcji. Może również stanowić pomocne narzędzie dla obecnych oraz przyszłych przedsiębiorców, menedżerów i kadry zarządzającej w różnych firmach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka wnikliwie omawia fundamenty zarządzania strategicznego, oferując szeroki wachlarz metodologii używanych przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki zawartym w niej wskazówkom, menedżerowie mogą przygotować dogłębną analizę strategiczną oraz sformułować kompleksowy plan działania, zarówno dla całej organizacji, jak i dla jej poszczególnych jednostek biznesowych. Autorka szczegółowo przedstawia różnorodne warianty strategii, które warto rozważyć w zależności od sytuacji strategicznej, a także ocenia zalety i wady różnych kierunków rozwoju. Wskazuje również na złożone powiązania między decyzjami strategicznymi podejmowanymi w różnych częściach przedsiębiorstwa. Książka jest wzbogacona licznymi przykładami ilustrującymi praktyczne zastosowanie omawianych metod oraz ćwiczeniami, które pomagają w ich opanowaniu.
Publikacja ta jest cennym źródłem wiedzy dla wykładowców i studentów kierunków związanych z ekonomią, zarządzaniem i inżynierią produkcji. Może również stanowić pomocne narzędzie dla obecnych oraz przyszłych przedsiębiorców, menedżerów i kadry zarządzającej w różnych firmach.
