Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dwudziestu siedmiu autorów, biorących udział w kształtowaniu polskiej branży PR, stworzyło unikalną publikację, uzupełnioną o szczegółowe kalendarium prezentujące kluczowe wydarzenia w tej dziedzinie w latach 1990–2015. Inicjatorem projektu jest Adam Łaszyn, który zrealizował go wspólnie z dr Dariuszem Tworzydło. Książka opisuje rozwój polskiego PR, koncentrując się na powstawaniu organizacji branżowych, kształtowaniu etyki oraz rozwoju edukacji związanej z public relations. Znajdują się w niej także rozdziały poświęcone publikacjom o public relations, karierom zawodowym polskich PR-owców oraz rozwijaniu PR Kościoła katolickiego w Polsce. Dodatkowo czytelnik znajdzie informacje o branżowych nagrodach, wydarzeniach, mediach i badaniach.
Publikacja ukazuje ewolucję polskiego public relations, zaznaczając zmiany w komunikacji od lat 90. XX wieku, ale też podkreślając, co pozostało niezmienne. Opowiada przede wszystkim o osobach, które ukształtowały obecny stan polskiego PR. Książka składa się z 26 rozdziałów, z których każde zostało przygotowane przez wybitnych przedstawicieli branży. Każdy rozdział związany jest z konkretnym rokiem i opisuje wybrany aspekt rzeczywistości polskiego public relations. Tematy są przedstawiane szeroko, często włączone są anegdoty i ciekawe historie, co sprawia, że tekst jest barwny i dynamiczny. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” to pierwsze kompleksowe podsumowanie osiągnięć tej branży, nieocenione zarówno dla naukowców, studentów, jak i wszystkich zainteresowanych mediami, PR oraz marketingiem. Świadectwa uczestników opisanych wydarzeń umożliwiły wszechstronną prezentację historii polskiego PR.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dwudziestu siedmiu autorów, biorących udział w kształtowaniu polskiej branży PR, stworzyło unikalną publikację, uzupełnioną o szczegółowe kalendarium prezentujące kluczowe wydarzenia w tej dziedzinie w latach 1990–2015. Inicjatorem projektu jest Adam Łaszyn, który zrealizował go wspólnie z dr Dariuszem Tworzydło. Książka opisuje rozwój polskiego PR, koncentrując się na powstawaniu organizacji branżowych, kształtowaniu etyki oraz rozwoju edukacji związanej z public relations. Znajdują się w niej także rozdziały poświęcone publikacjom o public relations, karierom zawodowym polskich PR-owców oraz rozwijaniu PR Kościoła katolickiego w Polsce. Dodatkowo czytelnik znajdzie informacje o branżowych nagrodach, wydarzeniach, mediach i badaniach.
Publikacja ukazuje ewolucję polskiego public relations, zaznaczając zmiany w komunikacji od lat 90. XX wieku, ale też podkreślając, co pozostało niezmienne. Opowiada przede wszystkim o osobach, które ukształtowały obecny stan polskiego PR. Książka składa się z 26 rozdziałów, z których każde zostało przygotowane przez wybitnych przedstawicieli branży. Każdy rozdział związany jest z konkretnym rokiem i opisuje wybrany aspekt rzeczywistości polskiego public relations. Tematy są przedstawiane szeroko, często włączone są anegdoty i ciekawe historie, co sprawia, że tekst jest barwny i dynamiczny. „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” to pierwsze kompleksowe podsumowanie osiągnięć tej branży, nieocenione zarówno dla naukowców, studentów, jak i wszystkich zainteresowanych mediami, PR oraz marketingiem. Świadectwa uczestników opisanych wydarzeń umożliwiły wszechstronną prezentację historii polskiego PR.
