Książka - Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej

Perswazja w telewizyjnej reklamie społecznej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W monografii dokonano szczegółowej analizy tematu reklamy społecznej, uwzględniając szerokie zaplecze literaturowe oraz teoretyczną interpretację reklamy na tle historii komunikacji perswazyjnej. Przeprowadzono liczne badania empiryczne, które obejmują konkretne przykłady kampanii i spotów reklamowych. Dzięki temu praca może istotnie wzbogacić skromny dotąd dorobek polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w kontekście działań pożytku publicznego. Może stać się również cenną inspiracją dla dalszych badań w dziedzinie medioznawstwa i socjologii oraz poprawy praktyki reklamy społecznej. Zdaniem praktyków, takich jak dyrektorzy kreatywni czy domy mediowe, porównawcza analiza mocnych i słabych stron reklamy społecznej w Polsce dostarcza cennych informacji o jej potencjale oraz niewykorzystanych możliwościach.

Autorka podjęła się zajęcia ważnym i zyskującym na znaczeniu tematem reklamy społecznej emitowanej w telewizji. Wzrost jej znaczenia podkreśla potrzebę systematycznych badań nad mechanizmami jej konstruowania, treściami oraz efektywnością oddziaływania. Praca stanowi rozległe studium teoretyczno-empiryczne i może zainteresować szeroką grupę odbiorców, którzy chcą zgłębić perswazyjne funkcje reklamy, zwłaszcza tej o charakterze społecznym. Opracowanie ma również wymiar praktyczny i z pewnością znajdzie odbiorców wśród praktyków, którzy poprzez reklamę społeczną dążą do popularyzowania swoich projektów socjalnych, pozyskując wsparcie dla swoich inicjatyw.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W monografii dokonano szczegółowej analizy tematu reklamy społecznej, uwzględniając szerokie zaplecze literaturowe oraz teoretyczną interpretację reklamy na tle historii komunikacji perswazyjnej. Przeprowadzono liczne badania empiryczne, które obejmują konkretne przykłady kampanii i spotów reklamowych. Dzięki temu praca może istotnie wzbogacić skromny dotąd dorobek polskich badań nad reklamą, zwłaszcza w kontekście działań pożytku publicznego. Może stać się również cenną inspiracją dla dalszych badań w dziedzinie medioznawstwa i socjologii oraz poprawy praktyki reklamy społecznej. Zdaniem praktyków, takich jak dyrektorzy kreatywni czy domy mediowe, porównawcza analiza mocnych i słabych stron reklamy społecznej w Polsce dostarcza cennych informacji o jej potencjale oraz niewykorzystanych możliwościach.

Autorka podjęła się zajęcia ważnym i zyskującym na znaczeniu tematem reklamy społecznej emitowanej w telewizji. Wzrost jej znaczenia podkreśla potrzebę systematycznych badań nad mechanizmami jej konstruowania, treściami oraz efektywnością oddziaływania. Praca stanowi rozległe studium teoretyczno-empiryczne i może zainteresować szeroką grupę odbiorców, którzy chcą zgłębić perswazyjne funkcje reklamy, zwłaszcza tej o charakterze społecznym. Opracowanie ma również wymiar praktyczny i z pewnością znajdzie odbiorców wśród praktyków, którzy poprzez reklamę społeczną dążą do popularyzowania swoich projektów socjalnych, pozyskując wsparcie dla swoich inicjatyw.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 22.50 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788380129177

Dane producenta:

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego , ul. Bankowa 12B, 40-007 Katowice, Polska ,[email protected] ,tel. +48 32 359 21 77

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info