Książka - Pamiętnik adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pamiętnik adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej

Pamiętnik adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Efektywny marketing to kluczowy element sukcesu działalności prawniczej. Choć wydawać się to może oczywistością dzisiaj, nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu wielu prawników nie uważało za konieczne angażowanie się w bezpośrednie działania marketingowe w kierunku klientów. Zamiast tego polegali na osobistych kontaktach i rekomendacjach. Internetowa promocja nie była na porządku dziennym. Dzisiaj jednak sytuacja uległa diametralnej zmianie.

Współcześnie blog prawniczy, na którym specjalista wyjaśnia zawiłości prawne w zrozumiałej formie i doradza w różnych kwestiach, stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu profesjonalnej marki i przyciąganiu nowych klientów. W obliczu problemu prawnego, klienci chętniej zwrócą się do prawnika, którego regularne artykuły czytają w swoich skrzynkach e-mailowych. Aby blog mógł pełnić rolę użytecznego narzędzia marketingowego, musi być prowadzony w fachowy i przystępny sposób. Jak osiągnąć oba te cele? Poprzez stosowanie wypróbowanych strategii!

Ta książka jest efektem wielu lat doświadczeń autora w prowadzeniu bloga i ma na celu przygotować Cię do efektywnego wykorzystania swojego bloga w celu umocnienia pozycji kancelarii na konkurencyjnym rynku. Jest szczególnie przydatna dla adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych, którzy pragną zwiększyć swoją widoczność i atrakcyjność w oczach potencjalnych klientów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Efektywny marketing to kluczowy element sukcesu działalności prawniczej. Choć wydawać się to może oczywistością dzisiaj, nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu wielu prawników nie uważało za konieczne angażowanie się w bezpośrednie działania marketingowe w kierunku klientów. Zamiast tego polegali na osobistych kontaktach i rekomendacjach. Internetowa promocja nie była na porządku dziennym. Dzisiaj jednak sytuacja uległa diametralnej zmianie.

Współcześnie blog prawniczy, na którym specjalista wyjaśnia zawiłości prawne w zrozumiałej formie i doradza w różnych kwestiach, stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu profesjonalnej marki i przyciąganiu nowych klientów. W obliczu problemu prawnego, klienci chętniej zwrócą się do prawnika, którego regularne artykuły czytają w swoich skrzynkach e-mailowych. Aby blog mógł pełnić rolę użytecznego narzędzia marketingowego, musi być prowadzony w fachowy i przystępny sposób. Jak osiągnąć oba te cele? Poprzez stosowanie wypróbowanych strategii!

Ta książka jest efektem wielu lat doświadczeń autora w prowadzeniu bloga i ma na celu przygotować Cię do efektywnego wykorzystania swojego bloga w celu umocnienia pozycji kancelarii na konkurencyjnym rynku. Jest szczególnie przydatna dla adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych, którzy pragną zwiększyć swoją widoczność i atrakcyjność w oczach potencjalnych klientów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 22.02 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 316
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 140 × 200 mm
ID: 9788328328761
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Rafał Chmielewski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info