Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pamiętnik adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Efektywny marketing to kluczowy element sukcesu działalności prawniczej. Choć wydawać się to może oczywistością dzisiaj, nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu wielu prawników nie uważało za konieczne angażowanie się w bezpośrednie działania marketingowe w kierunku klientów. Zamiast tego polegali na osobistych kontaktach i rekomendacjach. Internetowa promocja nie była na porządku dziennym. Dzisiaj jednak sytuacja uległa diametralnej zmianie.
Współcześnie blog prawniczy, na którym specjalista wyjaśnia zawiłości prawne w zrozumiałej formie i doradza w różnych kwestiach, stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu profesjonalnej marki i przyciąganiu nowych klientów. W obliczu problemu prawnego, klienci chętniej zwrócą się do prawnika, którego regularne artykuły czytają w swoich skrzynkach e-mailowych. Aby blog mógł pełnić rolę użytecznego narzędzia marketingowego, musi być prowadzony w fachowy i przystępny sposób. Jak osiągnąć oba te cele? Poprzez stosowanie wypróbowanych strategii!
Ta książka jest efektem wielu lat doświadczeń autora w prowadzeniu bloga i ma na celu przygotować Cię do efektywnego wykorzystania swojego bloga w celu umocnienia pozycji kancelarii na konkurencyjnym rynku. Jest szczególnie przydatna dla adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych, którzy pragną zwiększyć swoją widoczność i atrakcyjność w oczach potencjalnych klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Efektywny marketing to kluczowy element sukcesu działalności prawniczej. Choć wydawać się to może oczywistością dzisiaj, nie zawsze tak było. Jeszcze kilka lat temu wielu prawników nie uważało za konieczne angażowanie się w bezpośrednie działania marketingowe w kierunku klientów. Zamiast tego polegali na osobistych kontaktach i rekomendacjach. Internetowa promocja nie była na porządku dziennym. Dzisiaj jednak sytuacja uległa diametralnej zmianie.
Współcześnie blog prawniczy, na którym specjalista wyjaśnia zawiłości prawne w zrozumiałej formie i doradza w różnych kwestiach, stał się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu profesjonalnej marki i przyciąganiu nowych klientów. W obliczu problemu prawnego, klienci chętniej zwrócą się do prawnika, którego regularne artykuły czytają w swoich skrzynkach e-mailowych. Aby blog mógł pełnić rolę użytecznego narzędzia marketingowego, musi być prowadzony w fachowy i przystępny sposób. Jak osiągnąć oba te cele? Poprzez stosowanie wypróbowanych strategii!
Ta książka jest efektem wielu lat doświadczeń autora w prowadzeniu bloga i ma na celu przygotować Cię do efektywnego wykorzystania swojego bloga w celu umocnienia pozycji kancelarii na konkurencyjnym rynku. Jest szczególnie przydatna dla adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych, którzy pragną zwiększyć swoją widoczność i atrakcyjność w oczach potencjalnych klientów.
