Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po zagadnieniach outsourcingu, analizując jego wpływ oraz uwarunkowania w dzisiejszym świecie. W erze dynamicznego rozwoju technologii, outsourcing staje się kluczowym strategicznym narzędziem dla wielu firm.
Pierwsza część książki skupia się na omawianiu outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Autor szczegółowo wyjaśnia koncepcję, zaczynając od jej definicji, poprzez różne rodzaje, mocne i słabe strony oraz potencjalne korzyści i ryzyka. W tej części publikacji czytelnicy znajdą również omówienie etapów realizacji projektów outsourcingowych oraz warunków umów z nimi związanych. Kluczowym motywem tej książki jest rola outsourcingu we wspieraniu realizacji celów i strategii firmy. Autorka analizuje jego strategiczny wymiar w połączeniu z podstawowymi kompetencjami przedsiębiorstwa, łańcuchem wartości, analizą strategiczną i różnorodnymi formami współpracy biznesowej, które stały się wyjątkowo istotne w ostatnich latach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest kompleksowym przewodnikiem po zagadnieniach outsourcingu, analizując jego wpływ oraz uwarunkowania w dzisiejszym świecie. W erze dynamicznego rozwoju technologii, outsourcing staje się kluczowym strategicznym narzędziem dla wielu firm.
Pierwsza część książki skupia się na omawianiu outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Autor szczegółowo wyjaśnia koncepcję, zaczynając od jej definicji, poprzez różne rodzaje, mocne i słabe strony oraz potencjalne korzyści i ryzyka. W tej części publikacji czytelnicy znajdą również omówienie etapów realizacji projektów outsourcingowych oraz warunków umów z nimi związanych. Kluczowym motywem tej książki jest rola outsourcingu we wspieraniu realizacji celów i strategii firmy. Autorka analizuje jego strategiczny wymiar w połączeniu z podstawowymi kompetencjami przedsiębiorstwa, łańcuchem wartości, analizą strategiczną i różnorodnymi formami współpracy biznesowej, które stały się wyjątkowo istotne w ostatnich latach.
