Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Outsourcing finansowo-księgowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Outsourcing finansowo-księgowy stał się obecnie wyjątkowo przystępny! Książka ta nie tylko identyfikuje potencjalne trudności, które mogą się pojawić, ale oferuje również praktyczne rozwiązania. Skupia się na aspektach współpracy oraz interakcji między partnerami, które są kluczowe dla efektywnego funkcjonowania outsourcingu w obszarze finansów firmy. Dzięki zawartym w niej wskazówkom można skutecznie zrozumieć, czym tak naprawdę jest outsourcing finansowo-księgowy, prawidłowo przekazać funkcje i zadania działu finansowo-księgowego, zminimalizować ryzyko związane z wdrożeniem outsourcingu, a także doskonalić system rachunkowości. Książka ta pomoże również w adaptacji do wprowadzonych zmian, zarządzaniu i utrzymywaniu wiedzy oraz w zarządzaniu rotacją pracowników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Outsourcing finansowo-księgowy stał się obecnie wyjątkowo przystępny! Książka ta nie tylko identyfikuje potencjalne trudności, które mogą się pojawić, ale oferuje również praktyczne rozwiązania. Skupia się na aspektach współpracy oraz interakcji między partnerami, które są kluczowe dla efektywnego funkcjonowania outsourcingu w obszarze finansów firmy. Dzięki zawartym w niej wskazówkom można skutecznie zrozumieć, czym tak naprawdę jest outsourcing finansowo-księgowy, prawidłowo przekazać funkcje i zadania działu finansowo-księgowego, zminimalizować ryzyko związane z wdrożeniem outsourcingu, a także doskonalić system rachunkowości. Książka ta pomoże również w adaptacji do wprowadzonych zmian, zarządzaniu i utrzymywaniu wiedzy oraz w zarządzaniu rotacją pracowników.
