Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Osiemnasty / Forma
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tom poetycki "Osiemnasty" autorstwa Tomasza Majzela wykracza poza granice zapisanych słów, zanurzając się w ciszy, która następuje po ostatnim wersie. Ta cisza staje się przestrzenią do refleksji i snucia domysłów, które mimo iż są wyraźnie zamierzone, zaskakują nieprzewidywalnością. Książka nawiązuje do idei międzysłowia, która jest bliska koncepcjom największych poetów syntetycznych, jak Julian Przyboś z jego "Najmniej słów", czy Ryszard Krynicki z "Niewiele więcej". Obaj twórcy w różnorodny sposób wpływają na projekt poetycki Majzela, który wskazuje na znaczenie milczenia podkreślając, że każdy wyraz ma swoją wagę.
Minimalistyczne podejście do poezji, które prezentuje Majzel, opiera się na paradoksie, że krótkość wypowiedzi nadaje jej większej wartości. Pojedyncze słowa działają jak nasiona, kształtując wszechświat oświeconej wyobraźni. Dźwięki poetyckie, jakie tworzy, są delikatne i pełne niepewności, pozostawiając za sobą echa wypełniające ciszę. Wiersze w "Osiemnastym" przypominają obraz odbijający się w lustrze, gdzie każda strona książki stanowi ramę białego kwadratu, otulającą treść swoją elegancją.
(oparte na posłowiu Piotra Michałowskiego)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tom poetycki "Osiemnasty" autorstwa Tomasza Majzela wykracza poza granice zapisanych słów, zanurzając się w ciszy, która następuje po ostatnim wersie. Ta cisza staje się przestrzenią do refleksji i snucia domysłów, które mimo iż są wyraźnie zamierzone, zaskakują nieprzewidywalnością. Książka nawiązuje do idei międzysłowia, która jest bliska koncepcjom największych poetów syntetycznych, jak Julian Przyboś z jego "Najmniej słów", czy Ryszard Krynicki z "Niewiele więcej". Obaj twórcy w różnorodny sposób wpływają na projekt poetycki Majzela, który wskazuje na znaczenie milczenia podkreślając, że każdy wyraz ma swoją wagę.
Minimalistyczne podejście do poezji, które prezentuje Majzel, opiera się na paradoksie, że krótkość wypowiedzi nadaje jej większej wartości. Pojedyncze słowa działają jak nasiona, kształtując wszechświat oświeconej wyobraźni. Dźwięki poetyckie, jakie tworzy, są delikatne i pełne niepewności, pozostawiając za sobą echa wypełniające ciszę. Wiersze w "Osiemnastym" przypominają obraz odbijający się w lustrze, gdzie każda strona książki stanowi ramę białego kwadratu, otulającą treść swoją elegancją.
(oparte na posłowiu Piotra Michałowskiego)
