Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Opowieść starego drzewa. Czytam sobie Eko. Poziom 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Hetman, majestatyczny dąb z warszawskiego Powsina, ma ponad dwieście lat i kryje w sobie niezwykłe historie. To drzewo było świadkiem wielu wydarzeń, zapamiętało je i teraz zaprasza do wysłuchania swojej opowieści. Odkryjcie świat z perspektywy tego sędziwego drzewa.
"Połykam strony", będąca trzecim poziomem serii "Czytam sobie", jest skierowana do dzieci potrafiących już samodzielnie czytać. Duża czcionka wspiera czytelność, a trudniejsze słowa oznaczone gwiazdką są objaśnione w alfabetycznym słowniku zamieszczonym na końcu książki. Czarno-białe ilustracje, przy jednoczesnym dominowaniu tekstu nad grafiką, pozwalają doświadczyć prawdziwego kontaktu z książką. Całość przygotowano zgodnie z wytycznymi metodyków, by zapewnić maksymalną użyteczność edukacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Hetman, majestatyczny dąb z warszawskiego Powsina, ma ponad dwieście lat i kryje w sobie niezwykłe historie. To drzewo było świadkiem wielu wydarzeń, zapamiętało je i teraz zaprasza do wysłuchania swojej opowieści. Odkryjcie świat z perspektywy tego sędziwego drzewa.
"Połykam strony", będąca trzecim poziomem serii "Czytam sobie", jest skierowana do dzieci potrafiących już samodzielnie czytać. Duża czcionka wspiera czytelność, a trudniejsze słowa oznaczone gwiazdką są objaśnione w alfabetycznym słowniku zamieszczonym na końcu książki. Czarno-białe ilustracje, przy jednoczesnym dominowaniu tekstu nad grafiką, pozwalają doświadczyć prawdziwego kontaktu z książką. Całość przygotowano zgodnie z wytycznymi metodyków, by zapewnić maksymalną użyteczność edukacyjną.
