Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
David Ogilvy zapisał się w historii jako jeden z najbardziej wpływowych pionierów w dziedzinie reklamy. Jego książka "Ogilvy o reklamie" stała się bestsellerem, oferując jasne i celne wskazówki dla osób z branży marketingu, PR i pokrewnych dziedzin, pragnących zwiększyć swoją skuteczność. Stała się swoistym podręcznikiem dla profesjonalistów.
W dzisiejszym świecie, gdzie tempo zmian spowodowanych erą cyfrową jest niezwykle szybkie, agencje reklamowe i ich klienci muszą sprostać nowym wyzwaniom, ale mają też przed sobą nowe możliwości. Miles Young, czerpiąc z bogatych doświadczeń zdobytych podczas swojej owocnej kariery w agencji Ogilvy & Mather, napisał istotny przewodnik. W tej książce wyłuskał kluczowe zasady z gąszczu cyfrowego zgiełku.
Publikacja opiera się na najnowszych badaniach naukowych oraz ilustruje omawiane kwestie przy użyciu przykładów najlepszych kampanii reklamowych, dostarczając praktycznych wskazówek dla tych, którzy planują rozpocząć karierę w świecie reklamy lub już w nim działają.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
David Ogilvy zapisał się w historii jako jeden z najbardziej wpływowych pionierów w dziedzinie reklamy. Jego książka "Ogilvy o reklamie" stała się bestsellerem, oferując jasne i celne wskazówki dla osób z branży marketingu, PR i pokrewnych dziedzin, pragnących zwiększyć swoją skuteczność. Stała się swoistym podręcznikiem dla profesjonalistów.
W dzisiejszym świecie, gdzie tempo zmian spowodowanych erą cyfrową jest niezwykle szybkie, agencje reklamowe i ich klienci muszą sprostać nowym wyzwaniom, ale mają też przed sobą nowe możliwości. Miles Young, czerpiąc z bogatych doświadczeń zdobytych podczas swojej owocnej kariery w agencji Ogilvy & Mather, napisał istotny przewodnik. W tej książce wyłuskał kluczowe zasady z gąszczu cyfrowego zgiełku.
Publikacja opiera się na najnowszych badaniach naukowych oraz ilustruje omawiane kwestie przy użyciu przykładów najlepszych kampanii reklamowych, dostarczając praktycznych wskazówek dla tych, którzy planują rozpocząć karierę w świecie reklamy lub już w nim działają.
