Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Odkrywamy i poznajemy świat. Wiosna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw "Odkrywamy i poznajemy świat" to starannie przygotowana kolekcja materiałów edukacyjnych składająca się z czterech części, odpowiadających poszczególnym porom roku: Jesieni, Zimy, Wiosny i Lata. Przeznaczona jest dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz tych, którzy napotykają trudności w nauce.
Materiały z tej serii idealnie sprawdzą się w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz podczas zajęć rewalidacyjnych. Każda część zestawu oferuje różnorodne zadania, które rozwijają umiejętności w zakresie języka polskiego, matematyki, przyrody i edukacji społecznej, zgodnie z podstawą programową dostosowaną do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Zadania zostały zaprojektowane w sposób klarowny i zrozumiały, z myślą o uczniach mających trudności w obszarze motoryki i percepcji, co pozwala im na efektywniejszą naukę i rozwijanie swoich umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw "Odkrywamy i poznajemy świat" to starannie przygotowana kolekcja materiałów edukacyjnych składająca się z czterech części, odpowiadających poszczególnym porom roku: Jesieni, Zimy, Wiosny i Lata. Przeznaczona jest dla uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną oraz tych, którzy napotykają trudności w nauce.
Materiały z tej serii idealnie sprawdzą się w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz podczas zajęć rewalidacyjnych. Każda część zestawu oferuje różnorodne zadania, które rozwijają umiejętności w zakresie języka polskiego, matematyki, przyrody i edukacji społecznej, zgodnie z podstawą programową dostosowaną do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Zadania zostały zaprojektowane w sposób klarowny i zrozumiały, z myślą o uczniach mających trudności w obszarze motoryki i percepcji, co pozwala im na efektywniejszą naukę i rozwijanie swoich umiejętności.
