Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
O złośliwej dyskredytacji Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje wyjątkowe spojrzenie na teorię i praktykę związaną z rywalizacją, gdzie główną taktyką jest deprecjonowanie przeciwników, zamiast skupiania się na promowaniu własnych osiągnięć i zalet. Stanowi zarówno aktualny komentarz do zjawiska pogarszających się standardów zachowań politycznych, jak i analityczny obraz zasad niszczycielskiej socjotechniki, manipulacji wizerunkiem przeciwnika oraz świadomością społeczeństwa. Jej interdyscyplinarne podejście łączy perspektywy socjologiczne, psychologiczne, prakseologiczne i etyczne, odróżniając się od wcześniejszych publikacji o ograniczonej perspektywie, takich jak językoznawstwo, marketing czy psychologia.
Publikacja jest dedykowana szerokiemu gronu specjalistów: politologom różnych dziedzin, medioznawcom, socjologom, filozofom, etykom, psychologom, szczególnie tym zajmującym się psychologią społeczną i polityczną oraz mechanizmami reklamy i propagandy. Zainteresuje również pedagogów, filologów skupiających się na retoryce i erystyce, a także prawników, szczególnie pracujących nad prawem prasowym i ochroną dóbr osobistych, oraz ekspertów w dziedzinie marketingu politycznego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje wyjątkowe spojrzenie na teorię i praktykę związaną z rywalizacją, gdzie główną taktyką jest deprecjonowanie przeciwników, zamiast skupiania się na promowaniu własnych osiągnięć i zalet. Stanowi zarówno aktualny komentarz do zjawiska pogarszających się standardów zachowań politycznych, jak i analityczny obraz zasad niszczycielskiej socjotechniki, manipulacji wizerunkiem przeciwnika oraz świadomością społeczeństwa. Jej interdyscyplinarne podejście łączy perspektywy socjologiczne, psychologiczne, prakseologiczne i etyczne, odróżniając się od wcześniejszych publikacji o ograniczonej perspektywie, takich jak językoznawstwo, marketing czy psychologia.
Publikacja jest dedykowana szerokiemu gronu specjalistów: politologom różnych dziedzin, medioznawcom, socjologom, filozofom, etykom, psychologom, szczególnie tym zajmującym się psychologią społeczną i polityczną oraz mechanizmami reklamy i propagandy. Zainteresuje również pedagogów, filologów skupiających się na retoryce i erystyce, a także prawników, szczególnie pracujących nad prawem prasowym i ochroną dóbr osobistych, oraz ekspertów w dziedzinie marketingu politycznego.
