InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Stefan Norblin, właśc. Juliusz Stefan Norblin de la Gourdaine (18921952), praprawnuk Jeana Pierre'a Norblina, francuskiego malarza przełomu XVIII i XIX wieku. Ten niezwykle utalentowany i wszechstronny artysta, nazywany malarzem maharadży, w okresie międzywojennym odnosił w Polsce ogromne sukcesy zarówno jako grafik i projektant. Po wybuchu II wojny światowej opuścił ojczyznę i przedostał się do Iraku, gdzie malował portrety rodziny królewskiej. Jednak kariera malarska artysty rozkwitła dopiero w Indiach, przynosząc mu sławę i prestiż. Stworzył tam niezwykłe malowidła w pałacach maharadży i rezydencjach arystokracji. Czerpał motywy z religii hinduskiej, lecz nadawał im nowoczesną formę o bogatych kolorach i z wieloma elementami dekoracyjnymi, łącząc przy tym europejską secesję z indyjskimi tradycjami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Stefan Norblin, właśc. Juliusz Stefan Norblin de la Gourdaine (18921952), praprawnuk Jeana Pierre'a Norblina, francuskiego malarza przełomu XVIII i XIX wieku. Ten niezwykle utalentowany i wszechstronny artysta, nazywany malarzem maharadży, w okresie międzywojennym odnosił w Polsce ogromne sukcesy zarówno jako grafik i projektant. Po wybuchu II wojny światowej opuścił ojczyznę i przedostał się do Iraku, gdzie malował portrety rodziny królewskiej. Jednak kariera malarska artysty rozkwitła dopiero w Indiach, przynosząc mu sławę i prestiż. Stworzył tam niezwykłe malowidła w pałacach maharadży i rezydencjach arystokracji. Czerpał motywy z religii hinduskiej, lecz nadawał im nowoczesną formę o bogatych kolorach i z wieloma elementami dekoracyjnymi, łącząc przy tym europejską secesję z indyjskimi tradycjami.