Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neurologopedyczne studia przypadków T.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowany zbiór prac to kolejna kompilacja artykułów napisanych przez autorki w oparciu o materiały z ich prac dyplomowych w Podyplomowym Studium Neurologopedii na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Prace, oparte na studiach przypadków, są uzupełnione o trzy kluczowe obszary tematyczne. Pierwszy to zaburzenia mowy u dzieci, począwszy od okresu noworodkowego, przez różne etapy rozwoju w kontekście różnorodnych zespołów neurologicznych i genetycznych, co zostało opisane pod moim nadzorem. Kolejny zbiór dotyczy zaburzeń płynności mowy u dzieci, młodzieży i dorosłych, opracowanych pod kierunkiem dr. Mieczysława Chęćka. Natomiast artykuły skoncentrowane na zaburzeniach mowy u dorosłych, wynikających z uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, powstały pod nadzorem dr Joanny Seniów.
Każda praca dyplomowa łączy w sobie tekst oraz materiał filmowy, które dokumentują badania, służą jako podstawy diagnozy neurologopedycznej, oraz zawierają propozycje terapii. Prezentacje prac w obecności koleżanek, jako forma obrony w Studium, stanowią nieocenioną okazję edukacyjną, poszerzając teorię i praktykę uczestników spotkania, a życzliwe dyskusje często inspirują do poszukiwania nowych rozwiązań w złożonych kwestiach diagnostyczno-terapeutycznych.
Niniejszy tom zawiera 16 artykułów, będących efektem pracy absolwentek, które zdecydowały się na publikację swoich badań. Współpraca z opiekunami pacjentów, którzy wyrazili zgodę na udział w badaniach, była kluczowa dla sukcesu tych publikacji. Aby zabezpieczyć prywatność danych osobowych, wszelkie informacje o pacjentach zostały odpowiednio zmienione. Dla ułatwienia odczytu, wypowiedzi pacjentów zapisano ortograficznie. W tomie znajdziemy również dwa artykuły, które nie są klasycznymi studiami przypadków, ale poruszają istotne kwestie związane z wczesnym wspieraniem rozwoju dziecka oraz profilaktyką ryzyka dysleksji.
Funkcjonowanie Studium, podobnie jak powstanie prac dyplomowych oraz niniejszej publikacji, nie byłoby możliwe bez zaangażowania zespołu ekspertów z różnych dziedzin, którzy współtworzą treści programowe Studium. Niezawodna praca administracji i techników szkoły również była nieoceniona.
Przejście przez historię Studium wymaga uznania dla wielu osób, które przyczyniły się do jego powstania i rozwoju. Wyrażam szczególną wdzięczność władzom uczelni za zrozumienie społecznej potrzeby kształcenia ekspertów w dziedzinie neurologopedii, a także prof. dr. hab. Wojciechowi Pisuli za jego nieoceniony wkład w utworzenie Studium w Centrum Kształcenia Praktycznego SWPS. Chociaż retrospekcje bywają niedokładne, pragnę, aby każdy, kto przyczynił się do sukcesu tego przedsięwzięcia, poczuł naszą głęboką wdzięczność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowany zbiór prac to kolejna kompilacja artykułów napisanych przez autorki w oparciu o materiały z ich prac dyplomowych w Podyplomowym Studium Neurologopedii na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Prace, oparte na studiach przypadków, są uzupełnione o trzy kluczowe obszary tematyczne. Pierwszy to zaburzenia mowy u dzieci, począwszy od okresu noworodkowego, przez różne etapy rozwoju w kontekście różnorodnych zespołów neurologicznych i genetycznych, co zostało opisane pod moim nadzorem. Kolejny zbiór dotyczy zaburzeń płynności mowy u dzieci, młodzieży i dorosłych, opracowanych pod kierunkiem dr. Mieczysława Chęćka. Natomiast artykuły skoncentrowane na zaburzeniach mowy u dorosłych, wynikających z uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, powstały pod nadzorem dr Joanny Seniów.
Każda praca dyplomowa łączy w sobie tekst oraz materiał filmowy, które dokumentują badania, służą jako podstawy diagnozy neurologopedycznej, oraz zawierają propozycje terapii. Prezentacje prac w obecności koleżanek, jako forma obrony w Studium, stanowią nieocenioną okazję edukacyjną, poszerzając teorię i praktykę uczestników spotkania, a życzliwe dyskusje często inspirują do poszukiwania nowych rozwiązań w złożonych kwestiach diagnostyczno-terapeutycznych.
Niniejszy tom zawiera 16 artykułów, będących efektem pracy absolwentek, które zdecydowały się na publikację swoich badań. Współpraca z opiekunami pacjentów, którzy wyrazili zgodę na udział w badaniach, była kluczowa dla sukcesu tych publikacji. Aby zabezpieczyć prywatność danych osobowych, wszelkie informacje o pacjentach zostały odpowiednio zmienione. Dla ułatwienia odczytu, wypowiedzi pacjentów zapisano ortograficznie. W tomie znajdziemy również dwa artykuły, które nie są klasycznymi studiami przypadków, ale poruszają istotne kwestie związane z wczesnym wspieraniem rozwoju dziecka oraz profilaktyką ryzyka dysleksji.
Funkcjonowanie Studium, podobnie jak powstanie prac dyplomowych oraz niniejszej publikacji, nie byłoby możliwe bez zaangażowania zespołu ekspertów z różnych dziedzin, którzy współtworzą treści programowe Studium. Niezawodna praca administracji i techników szkoły również była nieoceniona.
Przejście przez historię Studium wymaga uznania dla wielu osób, które przyczyniły się do jego powstania i rozwoju. Wyrażam szczególną wdzięczność władzom uczelni za zrozumienie społecznej potrzeby kształcenia ekspertów w dziedzinie neurologopedii, a także prof. dr. hab. Wojciechowi Pisuli za jego nieoceniony wkład w utworzenie Studium w Centrum Kształcenia Praktycznego SWPS. Chociaż retrospekcje bywają niedokładne, pragnę, aby każdy, kto przyczynił się do sukcesu tego przedsięwzięcia, poczuł naszą głęboką wdzięczność.
