Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Negocjacje w praktyce to książka, która odkrywa tajniki osiągania celów zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym. Wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z negocjacjami, postrzega je jako trudną i często nieprzyjemną konfrontację, w której druga strona jest traktowana jak przeciwnik. Takie podejście nie tylko jest błędne, ale i ograniczające. W kontekście biznesowym, negocjacje powinny być postrzegane jako kluczowy element budowania trwałych relacji z klientami, mający na celu ustanowienie długofalowej współpracy. Podobnie, w sferze domowej, skuteczne negocjowanie pozwala na rozwiązywanie konfliktów z bliskimi – z rodziną, dziećmi czy przyjaciółmi. Chociaż rozmowy mogą być intensywne, istotą jest, by uczestnicy zakończyli je z poczuciem zadowolenia i pozytywnymi wrażeniami, co tworzy solidne podstawy na przyszłość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Negocjacje w praktyce to książka, która odkrywa tajniki osiągania celów zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym. Wielu ludzi ma negatywne skojarzenia z negocjacjami, postrzega je jako trudną i często nieprzyjemną konfrontację, w której druga strona jest traktowana jak przeciwnik. Takie podejście nie tylko jest błędne, ale i ograniczające. W kontekście biznesowym, negocjacje powinny być postrzegane jako kluczowy element budowania trwałych relacji z klientami, mający na celu ustanowienie długofalowej współpracy. Podobnie, w sferze domowej, skuteczne negocjowanie pozwala na rozwiązywanie konfliktów z bliskimi – z rodziną, dziećmi czy przyjaciółmi. Chociaż rozmowy mogą być intensywne, istotą jest, by uczestnicy zakończyli je z poczuciem zadowolenia i pozytywnymi wrażeniami, co tworzy solidne podstawy na przyszłość.
