Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczycielska diagnoza pedagogiczna w przedszkolu i w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach proces diagnozowania nauczycielskiego przechodzi znaczące zmiany, mając na celu dostosowanie się do nowoczesnych standardów edukacyjnych. Obecnie pedagodzy nie tylko są zobowiązani do przeprowadzania diagnoz, ale również uzyskują coraz szerszy dostęp do ustandaryzowanych narzędzi oceny. Książka, którą Państwu przedstawiamy, jest praktycznym przewodnikiem dla nauczycieli, pedagogów, studentów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką diagnostyki w systemie edukacyjnym.
Skupia się ona na koncepcji diagnozy opartej na faktach, promującej korzystanie z ustandaryzowanych narzędzi diagnostycznych, rzetelnych badań naukowych oraz doświadczenia pedagogów. Wszystko to ma służyć lepszemu rozwiązywaniu problemów metodycznych i wychowawczych. Zawartość publikacji to nie tylko aspekty pedagogiczno-psychologiczne, ale również zagadnienia prawne, organizacyjne i praktyczne. Czytelnicy dowiedzą się, które testy mogą być stosowane przez nauczycieli oraz jakie kwalifikacje są do tego wymagane.
Podsumowanie stanowią dwie kompleksowe procedury dotyczące diagnozy dzieci z grupy ryzyka dysleksji rozwojowej oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu. Ta książka jest skierowana do osób, które pragną rozwijać się zawodowo, są otwarte na innowacje i gotowe do łamania stereotypów, a ich celem zawsze jest podnoszenie jakości prowadzonej działalności edukacyjnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach proces diagnozowania nauczycielskiego przechodzi znaczące zmiany, mając na celu dostosowanie się do nowoczesnych standardów edukacyjnych. Obecnie pedagodzy nie tylko są zobowiązani do przeprowadzania diagnoz, ale również uzyskują coraz szerszy dostęp do ustandaryzowanych narzędzi oceny. Książka, którą Państwu przedstawiamy, jest praktycznym przewodnikiem dla nauczycieli, pedagogów, studentów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką diagnostyki w systemie edukacyjnym.
Skupia się ona na koncepcji diagnozy opartej na faktach, promującej korzystanie z ustandaryzowanych narzędzi diagnostycznych, rzetelnych badań naukowych oraz doświadczenia pedagogów. Wszystko to ma służyć lepszemu rozwiązywaniu problemów metodycznych i wychowawczych. Zawartość publikacji to nie tylko aspekty pedagogiczno-psychologiczne, ale również zagadnienia prawne, organizacyjne i praktyczne. Czytelnicy dowiedzą się, które testy mogą być stosowane przez nauczycieli oraz jakie kwalifikacje są do tego wymagane.
Podsumowanie stanowią dwie kompleksowe procedury dotyczące diagnozy dzieci z grupy ryzyka dysleksji rozwojowej oraz zaburzeń ze spektrum autyzmu. Ta książka jest skierowana do osób, które pragną rozwijać się zawodowo, są otwarte na innowacje i gotowe do łamania stereotypów, a ich celem zawsze jest podnoszenie jakości prowadzonej działalności edukacyjnej.
