Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczyciele wczesnej edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce autorki przedstawiają szczegółowe pedagogiczne sylwetki nauczycieli, koncentrując się na różnych aspektach kształcenia oraz ich funkcjonowania w środowisku edukacyjnym. Każde z wyróżnionych określeń w podtytułach wpływa na sposób rozumienia roli nauczyciela, jego edukacyjne przygotowanie oraz oczekiwania, jakie są przed nim stawiane, a także wyzwania, z którymi musi się mierzyć. Publikacja bada, jak postrzegany jest nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, analizując zarówno wizerunek kształtowany przez samych nauczycieli, jak i ten zarysowany w kontekście przepisów prawnych, zarówno historycznych, jak i współczesnych. Wybór zagadnień teoretycznych i praktycznych jest ściśle powiązany z doświadczeniami i zainteresowaniami autorek, co nadaje książce subiektywny nurt i podkreśla, że przedstawiane portrety są wynikiem własnej interpretacji złożonej rzeczywistości szkolnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce autorki przedstawiają szczegółowe pedagogiczne sylwetki nauczycieli, koncentrując się na różnych aspektach kształcenia oraz ich funkcjonowania w środowisku edukacyjnym. Każde z wyróżnionych określeń w podtytułach wpływa na sposób rozumienia roli nauczyciela, jego edukacyjne przygotowanie oraz oczekiwania, jakie są przed nim stawiane, a także wyzwania, z którymi musi się mierzyć. Publikacja bada, jak postrzegany jest nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, analizując zarówno wizerunek kształtowany przez samych nauczycieli, jak i ten zarysowany w kontekście przepisów prawnych, zarówno historycznych, jak i współczesnych. Wybór zagadnień teoretycznych i praktycznych jest ściśle powiązany z doświadczeniami i zainteresowaniami autorek, co nadaje książce subiektywny nurt i podkreśla, że przedstawiane portrety są wynikiem własnej interpretacji złożonej rzeczywistości szkolnej.
