Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Narysuj emocje. Ćwiczenia w rozpoznawaniu i nazywaniu stanów emocjonalnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka rozpoczyna się od ilustracji i omówienia kluczowych emocji, uczuć oraz stanów, takich jak: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, i cierpienie. W kolejnej części książki zamieszczono praktyczne ćwiczenia. Na początku znajdują się zadania polegające na rozpoznawaniu emocji na obrazkach, ich nazywaniu oraz samodzielnym rysowaniu mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Następne ćwiczenia koncentrują się na rozróżnianiu podobnych wyrażeń twarzy i identyfikowaniu emocji jako pozytywnych lub negatywnych. W ostatnich zadaniach dziecko uczy się łączyć wyrażenia emocjonalne z konkretnymi sytuacjami z życia codziennego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka rozpoczyna się od ilustracji i omówienia kluczowych emocji, uczuć oraz stanów, takich jak: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, i cierpienie. W kolejnej części książki zamieszczono praktyczne ćwiczenia. Na początku znajdują się zadania polegające na rozpoznawaniu emocji na obrazkach, ich nazywaniu oraz samodzielnym rysowaniu mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Następne ćwiczenia koncentrują się na rozróżnianiu podobnych wyrażeń twarzy i identyfikowaniu emocji jako pozytywnych lub negatywnych. W ostatnich zadaniach dziecko uczy się łączyć wyrażenia emocjonalne z konkretnymi sytuacjami z życia codziennego.
