Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce opisano nowoczesne podejście do modelowania przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie, wykorzystując narracje biznesowe. Takie narracje stają się kluczowym narzędziem optymalizacji zarządzania, organizacji struktury oraz komunikacji menedżerskiej, zarówno wewnątrz firmy, jak i w relacjach z otoczeniem biznesowym, w tym z partnerami, konkurencją czy klientami. Firma jest przedstawiona jako scena, na której działają aktorzy organizacyjni – menedżerowie, pracownicy, klienci – których role wpływają na tempo rozwoju organizacji. Te wyjątkowe narracje zostały stworzone i sprawdzone przez członków Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawierają one wiedzę niejawnie istniejącą, która pomaga odkrywać i modyfikować modele biznesowe w istniejących firmach. Narracje te, łącząc teorię z praktyką, stanowią doskonałe narzędzie edukacyjne w szkołach wyższych o profilu menedżersko-ekonomicznym oraz w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych, jak i w innych instytucjach zajmujących się kształceniem zawodowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce opisano nowoczesne podejście do modelowania przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie, wykorzystując narracje biznesowe. Takie narracje stają się kluczowym narzędziem optymalizacji zarządzania, organizacji struktury oraz komunikacji menedżerskiej, zarówno wewnątrz firmy, jak i w relacjach z otoczeniem biznesowym, w tym z partnerami, konkurencją czy klientami. Firma jest przedstawiona jako scena, na której działają aktorzy organizacyjni – menedżerowie, pracownicy, klienci – których role wpływają na tempo rozwoju organizacji. Te wyjątkowe narracje zostały stworzone i sprawdzone przez członków Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawierają one wiedzę niejawnie istniejącą, która pomaga odkrywać i modyfikować modele biznesowe w istniejących firmach. Narracje te, łącząc teorię z praktyką, stanowią doskonałe narzędzie edukacyjne w szkołach wyższych o profilu menedżersko-ekonomicznym oraz w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych, jak i w innych instytucjach zajmujących się kształceniem zawodowym.
