Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
Ta książka może być doskonałym uzupełnieniem bestsellera "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie", ale równie dobrze sprawdza się jako samodzielny poradnik. Została napisana z myślą o tych, którzy chcą kolejny krok w stronę sukcesu, pracując nad wizerunkiem brandu, który już istnieje i został precyzyjnie zaplanowany. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych porad i informacji dotyczących trzech kluczowych aspektów komunikacji marki:
1. Określanie i rozumienie grupy docelowej, w tym wybór odpowiedniego języka.
2. Rola kreacji w reklamie oraz sposoby na jej efektywność.
3. Najczęściej używane kanały komunikacji z klientami.
Autor znakomicie łączy teoretyczne koncepcje z praktycznymi poradami, co czyni tę książkę użytecznym narzędziem zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i właścicieli rozwijających się firm oraz pracowników, którzy stawiają pierwsze kroki w prezentacji nowego brandu. Dla tych, którzy mają już doświadczenie, lektura będzie świetną okazją do zaktualizowania i uporządkowania wiedzy. Natomiast nowicjusze znajdą tu solidne podstawy, które pomogą im odnaleźć się w złożonym świecie marketingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
Ta książka może być doskonałym uzupełnieniem bestsellera "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie", ale równie dobrze sprawdza się jako samodzielny poradnik. Została napisana z myślą o tych, którzy chcą kolejny krok w stronę sukcesu, pracując nad wizerunkiem brandu, który już istnieje i został precyzyjnie zaplanowany. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych porad i informacji dotyczących trzech kluczowych aspektów komunikacji marki:
1. Określanie i rozumienie grupy docelowej, w tym wybór odpowiedniego języka.
2. Rola kreacji w reklamie oraz sposoby na jej efektywność.
3. Najczęściej używane kanały komunikacji z klientami.
Autor znakomicie łączy teoretyczne koncepcje z praktycznymi poradami, co czyni tę książkę użytecznym narzędziem zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i właścicieli rozwijających się firm oraz pracowników, którzy stawiają pierwsze kroki w prezentacji nowego brandu. Dla tych, którzy mają już doświadczenie, lektura będzie świetną okazją do zaktualizowania i uporządkowania wiedzy. Natomiast nowicjusze znajdą tu solidne podstawy, które pomogą im odnaleźć się w złożonym świecie marketingu.
