Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Na zdrowie! Jak trzeźwiałam w kulturze picia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bestseller według New York Timesa! Nasza kultura jest przesiąknięta zamiłowaniem do picia. Świętujemy narodziny dzieci, sukcesy zawodowe, żegnamy bliskich i kończymy studia z alkoholem w ręku. Nikt nie zastanawia się, dlaczego i w jakiej ilości pijemy. Z drugiej strony, decyzja o abstynencji spotyka się z pytaniem: dlaczego? Alkohol staje się przepustką do grupy, a wybór trzeźwości oddala nas od niej. Gdy autorka, zmęczona ciągłymi kacami, postanowiła szukać wsparcia, zrozumiała, jak zawiłe są powiązania alkoholu z życiem codziennym, szczególnie kobiet. Zauważyła także, że marketing alkoholu celuje w kobiece potrzeby, podobnie jak kiedyś przemysł tytoniowy. Skonfrontowała się z faktem, że istniejący system leczenia alkoholizmu, oparty na przestarzałym patriarchacie, nie sprawdza się dla kobiet. W poszukiwaniu skutecznych metod, stworzyła przestrzeń, gdzie to kobiety i ich doświadczenia są w centrum uwagi. Książka to szczery, krytyczny obraz nałogu i odnajdywania trzeźwości, po którym nowe spojrzenie na alkohol jest nieuniknione.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bestseller według New York Timesa! Nasza kultura jest przesiąknięta zamiłowaniem do picia. Świętujemy narodziny dzieci, sukcesy zawodowe, żegnamy bliskich i kończymy studia z alkoholem w ręku. Nikt nie zastanawia się, dlaczego i w jakiej ilości pijemy. Z drugiej strony, decyzja o abstynencji spotyka się z pytaniem: dlaczego? Alkohol staje się przepustką do grupy, a wybór trzeźwości oddala nas od niej. Gdy autorka, zmęczona ciągłymi kacami, postanowiła szukać wsparcia, zrozumiała, jak zawiłe są powiązania alkoholu z życiem codziennym, szczególnie kobiet. Zauważyła także, że marketing alkoholu celuje w kobiece potrzeby, podobnie jak kiedyś przemysł tytoniowy. Skonfrontowała się z faktem, że istniejący system leczenia alkoholizmu, oparty na przestarzałym patriarchacie, nie sprawdza się dla kobiet. W poszukiwaniu skutecznych metod, stworzyła przestrzeń, gdzie to kobiety i ich doświadczenia są w centrum uwagi. Książka to szczery, krytyczny obraz nałogu i odnajdywania trzeźwości, po którym nowe spojrzenie na alkohol jest nieuniknione.
