InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Możesz wychowywać" to zielone światło dla rodziców i nauczycieli, którzy niejednokrotnie czują się bezradni w swoich wychowawczych działaniach (wahają się pomiędzy partnerskim a tradycyjnym modelem wychowania albo co gorsza już sobie odpuścili i unikają kontaktów z dzieckiem, by nie przeżywać frustracji).
Autor (pedagog, ale przede wszystkim ojciec i dziadek) mówi o istocie i celu wychowania, o partnerstwie i władzy rodzicielskiej, o roli kar i nagród, a także o momencie, w którym powinny kończyć się kompetencje decyzyjne rodziców wyjaśnia, wspiera i zachęca do podjęcia wychowawczej misji, która może być dobra i owocna, a co najważniejsze, jest dla każdego w zasięgu jego możliwości.
W realnym życiu istotą naszych działań wychowawczych jest pobudzanie i ukierunkowywanie rozwoju dziecka poprzez decydowanie (co ma robić, co może, czego mu nie wolno) oraz bycie z nim w dialogu (słuchanie go oraz objaśnianie co, jak i dlaczego?). Dzięki władzy wychowawczej dziecko ma wyznaczane granice i jest mobilizowane do działania (pozbieraj klocki, odrabiaj lekcje, zaopiekuj się siostrą), a poprzez dialog z dorosłym pogłębia swoje rozumienie świata, w którym żyje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Możesz wychowywać" to zielone światło dla rodziców i nauczycieli, którzy niejednokrotnie czują się bezradni w swoich wychowawczych działaniach (wahają się pomiędzy partnerskim a tradycyjnym modelem wychowania albo co gorsza już sobie odpuścili i unikają kontaktów z dzieckiem, by nie przeżywać frustracji).
Autor (pedagog, ale przede wszystkim ojciec i dziadek) mówi o istocie i celu wychowania, o partnerstwie i władzy rodzicielskiej, o roli kar i nagród, a także o momencie, w którym powinny kończyć się kompetencje decyzyjne rodziców wyjaśnia, wspiera i zachęca do podjęcia wychowawczej misji, która może być dobra i owocna, a co najważniejsze, jest dla każdego w zasięgu jego możliwości.
W realnym życiu istotą naszych działań wychowawczych jest pobudzanie i ukierunkowywanie rozwoju dziecka poprzez decydowanie (co ma robić, co może, czego mu nie wolno) oraz bycie z nim w dialogu (słuchanie go oraz objaśnianie co, jak i dlaczego?). Dzięki władzy wychowawczej dziecko ma wyznaczane granice i jest mobilizowane do działania (pozbieraj klocki, odrabiaj lekcje, zaopiekuj się siostrą), a poprzez dialog z dorosłym pogłębia swoje rozumienie świata, w którym żyje.